صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خلعتبری: منصوریان علاوه بر مربی، رفیقمان است
خلعتبری: منصوریان علاوه بر مربی، رفیقمان است

بخواهم بروم، خیلی راحت بیان می‌کنم

خلعتبری: منصوریان علاوه بر مربی، رفیقمان است

کسب و کار نیوز:هافبک تکنیکی ذوب آهن می گوید این تیم در مسیر پیشرفت بوده که علیرضا منصوریان کنار رفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ذوب آهن روز گذشته در حالی که علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود نداشت مقابل سایپا با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. محمدرضا خلعتبری هافبک باتجربه ذوبی ها در خصوص این مسابقه گفت: متاسفانه اتفاقاتی که قبل از بازی افتاد از نظر روحی ما را بهم ریخت. تیم ما از نظر فنی مشکلی نداشت و در ۵ بازی گذشته دو برد، دو تساوی و یک باخت را کسب کردیم که آن هم مقابل پرسپولیس بود. مشکل ما روحی و روانی است.

وی ادامه داد: وقتی روز قبل از بازی سرمربی جوانی مثل علیرضا منصوریان که با ۹۰ درصد بازیکنانش رفیق است، کنار می رود، این اتفاقات هم طبیعی است. البته باید از آقای محمدی مدیرعامل باشگاه هم تشکر می کنیم که زحمات زیادی می کشد. او تلاش زیادی کرد که بازیکنان قبل از نیم فصل دریافتی داشته باشند و نمی شود زحماتش را نادیده گرفت. اما به هر حال با برکناری آقای منصوریان تیم شرایط روحی خوبی نداشت. تیم ما داشت خوب می شد و همه چیز قطعا در آینده تغییر می کرد اما تصمیم گرفتند چنین اتفاقی رخ بدهد.

هافبک ذوب آهن درباره اینکه منصوریان از سمتش استعفا کرده گفت: من فکر می کنم به آقای منصوریان گفته بودند حتی اگر سایپا را هم ببری، فرقی نمی کند و بعد از بازی باید بروی. به همین خاطر او خودش ترجیح داد استعفا بدهد. او علاوه بر مربی رفیق ما است.

خلعتبری درباره اینکه گفته می شود در قرارداد برخی بازیکنان بندهایی درباره جدایی در صورت مشکلات مالی وجود دارد، افزود: من در قراردادها دخالت نمی کنم و خبری هم ندارم بازیکنان دیگر چگونه قرارداد بستند. برای خودم این مسائل مهم نیست. اگر بخواهم جدا شوم، خیلی راحت به آقای محمدی می گویم که می خواهم بروم. با این حال فکر می کنم باشگاه ذوب آهن باشگاه بزرگ و قابل اعتمادی است. شاید پرداختی ها دیر و زود بشود اما سوخت و سوز ندارد و این باشگاه برای من بسیار قابل احترام است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.