صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تمهیدات نفت برای تخلیه آب‌های سطحی شهرستان کارون
تمهیدات نفت برای تخلیه آب‌های سطحی شهرستان کارون

تمهیدات نفت برای تخلیه آب‌های سطحی شهرستان کارون

کسب و کار نیوز:شرکت ملی حفاری ایران با هدف تخلیه آب‌های سطحی شهرستان کارون، دو دستگاه پمپ فشار قوی (پمپ تراک) مستقر و ۸۰۰ متر خط لوله نیز احداث کرده است؛ همچنین خدمات‌رسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هم برای رفع آب‌گرفتگی معابر در خوزستان ادامه دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل این شرکت در تشریح فعالیت‌های ملی حفاری در پی بارش‌های اخیر در استان خوزستان اظهار کرد: پس از تشکیل ستاد بحران استان خوزستان، مسئولیت تخلیه آب‌های سطحی شهرستان کارون به این شرکت واگذار شد.

وی برآیند نشست ستاد بحران را تشکیل دو کمیته برای کنترل رواناب‌های شهرستان اهواز و کارون عنوان کرد و افزود: با تقسیم وظایف دستگاه‌های اجرایی، ادارات کل راه و شهرسازی، امور شهرداری‌ها، معاونت آب و برق خوزستان، فولاد خوزستان و توسعه نیشکر تحت مدیریت شرکت ملی حفاری ایران در این منطقه مستقر شدند.

موسوی فعالیت‌های این شرکت را در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و رضایتمندی مردم عنوان و اظهار کرد: افزون بر استقرار پمپ تراک‌ها، تعدادی پمپ‌های رودخانه‌ای نیز به منطقه کوت‌عبدالله انتقال یافت و در حال تخلیه آب از خیابان‌ها و مناطق مسکونی است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای شتاب‌بخشی در کار و ارائه خدمات همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، این شرکت نسبت به بسیج تجهیزات، امکانات و اعزام  متخصصان خود برای حل تبعات ناشی از بارندگی و بروز سیلاب اقدام کرده است.

استمرار خدمات‌رسانی نفت‌خیز جنوب برای رفع آبگرفتگی معابر

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گزارش داده که از ساعات اولیه بارش، خدمات گسترده‌ای به دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر درون‌شهری ارائه داده است؛ این خدمات به دستور ستاد مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با هماهنگی ستاد بحران استانداری خوزستان ارائه شده و گروه‌های عملیاتی این شرکت تا عادی شدن شرایط در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی آماده خدمت هستند.

بر اساس گزارش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، تاکنون یک عدد پمپ ۶ اینچ  و دو دستگاه سپتیک و گروه کامل جوشکار در اختیار شهرداری منطقه ۴ اهواز و یک دستگاه تانکر سپتیک بزرگ در اختیار شهرداری منطقه ۶ اهواز قرار گرفته است، همچنین سه دستگاه تانکر سپتیک و سه عدد پمپ بزرگ به شهرداری کوت‌عبدالله اختصاص یافته و سه دستگاه تانکر سپتیک به منطقه یک شهرداری اهواز و چهار دستگاه تانکر سپتیک به منطقه ۳ شهرداری اهواز تخصیص داده شده و یک گروه به همراه تجهیزات در منطقه ٨ شهرداری اهواز مستقر است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.