صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نوکمپ از زیدان می‌ترسد؛ رکوردشکنی زیزو در کلاسیکو
نوکمپ از زیدان می‌ترسد؛ رکوردشکنی زیزو در کلاسیکو

نوکمپ از زیدان می‌ترسد؛ رکوردشکنی زیزو در کلاسیکو

کسب و کار نیوز :بعد از تساوی 0-0 رئال مادرید و بارسلونا در ال‌کلاسیکوی دیشب، زیدان به یک رکورد تاریخی دست یافت چرا که او اولین مربی رئال است که در نوکمپ پنج بازی بدون شکست داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تساوی ۰-۰ بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی دیشب که در خانه کاتالانها، نوکمپ برگزار شد با اینکه زیدان و رئالی‌ها معتقد بودند حق‌شان پیروزی در این بازی بوده ولی این دیدار از نظر دیگری هم برای زیدان مهم بود. زیدان دیشب موفق شد به رکوردی تاریخی دست پیدا کند. او حالا اولین مربی تاریخ رئال است که موفق شده در پنج بازی در نوکمپ مانع از شکست تیمش مقابل بارسا شود.

زیدان در پنج بازی‌ای که در نوکمپ به عنوان سرمربی رئال حضور داشته سه بار با این تیم کاتالان به تساوی رسیده و دو بار هم موفق به شکست دادنش شده است. به نظر می‌رسد زیدان در نوکمپ برای بلوگرانا حریف دشواری است و کاتالانها از این پس پیش از مقابله با تیمی که هدایتش در اختیار زیدان قرار دارد، خواهند ترسید.

پیش از بازی دیشب آخرین باری که این دو غول اسپانیایی در بازی‌های رو در رویشان به تساوی بدون گل رسیده بودند به نوامبر ۲۰۰۲ برمی‌گشت ولی بعد از ۶۲۳۵ روز بار دیگر این نتیجه در یک ال‌کلاسیکو بدست آمد.

البته رکوردهای رئال مادرید در بازی دیشب به این خلاصه نمی‌شد. برای مثال سرخیو راموس که دیشب چهل و سومین ال‌کلاسیکوی خود را انجام داد رکورد بیشترین حضور در کلاسیکو را به نام خود ثبت کرد.

تیم زیدان دیشب به وضوح نسبت به بارسلونا تیم برتر میدان بود. رئالی‌ها یک بار در اواخر نیمه دوم توسط گرت بیل دروازه حریف را باز کردند که به دلیل آفساید اعلام شدن پذیرفته نشد. شاگردان زیدان در این دیدار ۱۷ شوت به سمت دروازه بارسا شلیک کردند و تعداد شوتهای بارسا ۹ بود. البته رئال به جز صحنه گل آفساید اعلام شده گرت بیل عملا نتوانست مشکل خیلی جدی‌ای برای مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسا بوجود بیاورد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.