صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: متاسفم؛ سزاوار پیروزی بر بارسا بودیم
زیدان: متاسفم؛ سزاوار پیروزی بر بارسا بودیم

پس از توقف در نوکمپ

زیدان: متاسفم؛ سزاوار پیروزی بر بارسا بودیم

کسب و کار نیوز :زین الدین زیدان از کیفیت بازی شاگردانش در ال کلاسیکو راضی است ولی از نتیجه پایانی خیر.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید امشب در نوکمپ برابر بارسا به تساوی بدون گل رسید در حالی که موقعیت های بیشتری نسبت به این تیم داشت و یک گل این تیم نیز مردود اعلام شد. طبق نظر کارشناسان داوری، برای رئال در نیمه اول دو پنالتی هم گرفته نشد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« یک بازی جدی را به نمایش گذاشتیم و در طول ۹۰ دقیقه تمرکزمان را از دست ندادیم. این یک ال کلاسیکوی خوب بود و یک بازی جذاب فوتبال را شاهد بودیم. تنها نقص این بازی عدم ثبت گل بود. از سبک بازی تیمم راضی هستم و در سطح بالایی بودیم.

متاسفانه نتیجه پایانی برای ما خوب نبود و شایسته پیروزی بودیم. می توانستیم به بارسا گل بزنیم ولی فوتبال همین است. اگر موقعیت خلق می کنید، باید از آنها استفاده کنید. ما در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم.»

نمایش گرت بیل و دیگر بازیکنان:« همه خوب بودند. بیل این اواخر خیلی بازی نکرده بود و معتقدم نمایش خوبی داشت. کروس و فده والورده هم در پست شان عالی بودند. واران و راموس هم در دفاع مستحکم ظاهر شدند. تلاشی که تیم داشت و قدرتی که نشان داد، ستودنی است. یک بازی خوب در ورزشگاهی دشوار ارائه دادیم ولی به حق مان که برد بود نرسیدیم.»

گل مردود بیل:« بیل بار دیگر نشان داد که چه بازیکن مهمی برای تیم است. دوست داشتم امشب گلزنی کند ولی متاسفانه مندی کمی در آفساید بود.»

پنالتی های مشکوک:« وقتی داور و وی ای آر اعلام پنالتی نمی کنند، کاری نمی توان انجام داد. هیچ کاری از دست من هم ساخته نیست. در هر صورت بازی مساوی تمام شد.»

سطح بازی:« از تیمم راضی هستم ولی از نتیجه نه. می توانستیم حداقل یک گل بزنیم. باید از شانس های مان استفاده می کردیم. در زمین بارسا به خوبی این تیم را پرس کردیم و توپ بیشتر در اختیار ما بود. به اندازه کافی خوب بودیم و به بازیکنانم تبریک می گویم. همچنین برای شان متاسفم چون شایسته ترک زمین با سه امتیاز بودند.»

غیبت غیرمنتظره بوسکتس در ترکیب بارسا:« دلیلش را نمی دانم. فکر می کردیم او بازی کند و در لیست اولیه هم بود. می دانیم او چه کیفیتی دارد و یک بازیکن مهم برای بارسا است.»

حواشی قبل از بازی:« ال کلاسیکو به خوبی برگزار شد و مردم هم یک بازی جذاب را تماشا کردند. مهم نیز همین بود.»

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.