صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / هواوی از دو گوشی وای ۹ اس و وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ و چندین محصول دیگر رونمایی کرد
هواوی از دو گوشی وای ۹ اس و وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ و چندین محصول دیگر رونمایی کرد

هواوی از دو گوشی وای ۹ اس و وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ و چندین محصول دیگر رونمایی کرد

کسب و کار نیوز- هواوی طی مراسمی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهم‌ترین محصولات هواوی در این مراسم، گوشی‌های وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ (Huawei Y9 Prime 2019) و وای ۹ اس (Huawei Y9s) بودند که به عنوان جدیدترین گوشی های میان رده هواوی وارد بازار ایران می‌شوند. در کنار گوشی های جدید هواوی، این شرکت از ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ (Huawei Watch GT2)، هدفون بی سیم فری بادز ۳ (Huawei Freebuds 3)، فری بادز لایت، فری لیس (Huawei Freelace)، لپ تاپ میت بوک ۱۳ (Huawei MateBook 13) و میت بوک ایکس پرو (Huawei MateBook X Pro) نیز رونمایی کرد.

بابک فیاض، قائم مقام هواوی ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان صحبت خود را با ارائه آمارهایی درباره هواوی آغاز کرد و در ادامه به اهمیت و سرمایه‌گذاری ویژه هواوی به بخش تحقیق و توسعه (R&D) اشاره کرد. به گفته او هواوی در بیشتر ۱۷۰ کشور دنیا محصولاتش را ارائه می‌دهد و بیشتر از یک سوم مردم جهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از محصولات یا سرویس‌های هواوی استفاده می‌کنند. این شرکت ۱۹۰ هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که ۷۰درصد از آنها بومی همان کشور هستند. ۵۰ درصد از این تعداد در ۱۴ مرکز R&D Center مشغول فعالیت هستند که این آمار نشان‌دهنده اهمیت هواوی به بخش تحقیق و توسعه است. با توجه به گفته بابک فیاض هواوی در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۵ میلیارد دلار برای بخش R&D سرمایه‌گذاری کرده و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۲۰ به ۱۷٫۴ میلیارد دلار افزایش پیدا کند، که این عدد در تمام صنایع بیشترین میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه محسوب می‌شود. نتیجه این سرمایه‌گذاری ارائه محصولات و سرویس‌های نوآورانه‌ای توسط هواوی است. که می‌توان به kirin 990 5G که اولین چیپست ۵G ارائه شده در دنیاست Kirin A1 که برای گجت های پوشیدنی طراحی شده، دوربین ۴۰ مگاپیکسلی با زوم با کیفیت ۵۰X که در گوشی های هوشمند پرچمدار استفاده شده، گوشی‌های ۲ سیم کارت ۵G و… اشاره کرد.

قائم مقام هواوی درباره ارزش این برند که توسط منابع مختلف دنیا اعلام شده، گفت: در آخرین گزارش منتشر شده توسط Fortune Global هواوی از رده ۷۲ به رده ۶۱ در سال ۲۰۱۹ ارتقا پیدا کرده است و در Brands موفق شده رتبه ۴۷ را به دست بیاورد. همچنین به گفته Brand Finance از رتبه ۲۵ به دوازدهم صعود داشته است. همچنین آمار فروش گوشی های هوشمند هواوی از ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۹ بیش از دویست میلیون دستگاه در سراسر دنیا است. با وجود مشکلاتی که برای هواوی ایجاد شد. این شرکت ۲۳ درصد از سهم بازار گوشی‌های بالای ۵۰۰ دلار را در اختیار دارد که عدد چشمگیری است و اگر مشکلات پیش نمی‌آمد، به طور حتم با عدد بالاتری مواجه می‌شدیم. سهم بازار تمام محصولات هواوی از فصل اول ۲۰۱۷ تا فصل سوم ۲۰۱۹ از ۱۰ درصد به ۱۸٫۶ رشد کرده، در حالی که برندهای دیگر رشد منفی داشتند. البته این پیشرفت به گوشی های هوشمند محدود نمی‌شود و محصولاتی مانند شامل PC ، تبلت و گجت های پوشیدنی به ترتیب ۲۱۰، ۱۰ و ۲۷۲ درصد رشد داشتند.

اما به توجه به صحبت‌های بابک فیاض فرق ویژه هواوی با برندهای دیگر و حتی با برند زیر شاخه خودش این است که سرمایه‌گذاری وسیعی در بازارهای موبایلی و غیر موبایلی انجام داده تا کاربران و علاقه‌مندانش بتوانند به راحتی از این محصولات و سرویس‌های ارائه شده استفاده کنند. او در توضیح بیشتر گفت این فروشگاه‌ها بر ۴ اصل راه‌اندازی شدند. اول محصولاتی که برای فروش در نظر گرفته شده‌اند. دوم خدمات پس از فروش و بعد ارائه اطلاعات جامع و کامل محصولات از طریق فروشنده‌های آموزش دیده به مشتری‌ها و در نهایت خدمات آنلاین و سوشال که مردم می‌توانند از طریق وب سایت و شبکه اجتماعی هواوی، اطلاعات محصولات، فروش و پرومشن‌ها را دریافت کنند. در ادامه مراسم امیرحسین قاسمی مدیر محصول، دو گوشی جدید هواوی را برای اهالی رسانه معرفی کرد.

گوشی هواوی وای ۹ اس
گوشی هوشمند هواوی Y9s یکی از جدیدترین محصولات هواوی است که حالا برای ورود به بازار ایران آماده شده است. حذف ناچ در صفحه نمایش، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ و حسگر جانبی اثر انگشت باعث متمایز شدن طراحی این گوشی نسبت به برخی رقبا شده است. هواوی وای ۹ اس به نمایشگر ۶٫۵۹ اینچی فول اچ دی با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱ درصدی مجهز شده و از تراشه ۸ هسته‌ای کایرین ۷۱۰ استفاده می‌کند. دوربین سه گانه ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی در پشت قرار گرفته که به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز است و عکس‌های فوق عریض در نور کم را نیز ثبت می‌کند. دوربین سلفی پاپ آپ گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است که آن هم به هوش مصنوعی مجهز شده است. باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از دیگر ویژگی‌های هواوی Y9s به شمار می‌روند.

HUAWEI Y9s در دو رنگ الهام گرفته از نور و سایه عرضه می‌شود. با استفاده از سنسور جدید و پیشرفته هواوی، دستگاه در کمتر از ۰٫۳ ثانیه قفل‌گشایی می‌شود. این سنسور با دکمه پاور دستگاه ادغام شده و ضمن توانایی قفل‌گشایی دستگاه در کسری از ثانیه، قادر است دستیار صوتی هواوی را پس از یک ثانیه فشردن، اجرا یا پس از ۳ ثانیه فشردن، دستگاه را خاموش کند. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این دستگاه قادر به ثبت تصاویری واضح و جزئیاتی خیره‌کننده در نور روز است. این دوربین در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده به منظور سنجش عمق میدان قادر است کاربر را برای ثبت تصاویری عالی همراهی کند. دوربین اولترا واید HUAWEI Y9s با زاویه دید گسترده ۱۲۰ درجه‌ای، عکاسی از صحنه‌ها و سوژه‌های متعدد را فراهم می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز به طور خودکار هنگام ثبت تصاویر سلفی بیرون می‌آید. حضور هوش مصنوعی ثبت تصاویری زیبا در شرایط نوری مختلف را امکان‌پذیر خواهد کرد.

ویژگی‌ها
صفحه نمایش ۶٫۵۹ اینچی فوق عریض بدون ناچ با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ۹۱ درصدی نمایشگر به بدنه
طراحی زیبای ۳D Arc Design با لبه‌های نرم و خمیده در اطراف دستگاه
دو رنگ زیبای مشکی و آبی یخی
حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور با امکان بازگشایی دستگاه در کمتر از ۳ دهم ثانیه
دوربین سه گانه مجهز به سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض ۱۲۰ درجه‌ای با گشودگی دیافراگم f/2.4 و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان با گشودگی دیافراگم f/2.4
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ آپ یا جهنده
چیپست کایرین ۷۱۰ اف با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و امکان افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با امکان پخش ۹ ساعت ویدیو یا ۴۰ ساعت مکالمه پیوسته
رابط کاربری EMUI 9.1 با طراحی ساده، عملکرد هوشمند و بهبود ۲۰ درصد کارایی
گوشی هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹
گوشی هوشمند هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که علاوه بر کارایی مناسب، به دنبال خرید یک گوشی مقرون‌به‌صرفه هستند. نمایشگر تمام صفحه ۶٫۵۹ اینچی این گوشی تقریبا ۸۵ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده و دوربین سه گانه آن از لنزهای ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ آپ این گوشی به هوش مصنوعی مجهز شده است. چیپست کایرین ۷۱۰ اف و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های هواوی Y9 Prime 2019 به شمار می‌روند.

هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ از نظر ظاهری و باطنی شباهت‌های زیادی به هواوی پی اسمارت زد دارد و جایگزینی برای گوشی پرفروش Y9 Prime 2018 است. قاب پشتی این گوشی با رنگ سایه روشن، ظاهر زیبایی را به وجود آورده و حسگر اثر انگشت نیز در پشت گوشی دیده می‌شود.  گوشی ۲۰۱۹ HUAWEI Y9 Prime دارای خطی منحصر به فرد است که پشت دستگاه را به دو قسمت تبدیل و آن را از سایر گوشی های هوشمند متمایز می‌کند. پوشش ابریشمی قسمت پشتی دستگاه در تابش نور می‌درخشد و ظاهری ویژه به دستگاه می‌دهد. نمایشگر ۶٫۵۹ اینچی HUAWEI Ultra Full View Display فضایی وسیع و بدون ناچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و تجربه‌ بصری فراگیری را هنگام تماشای ویدیو، انجام بازی و مطالعه خلق می‌کند.

آزمایش‌های انجام شده روی مقاومت قسمت مکانیکی دوربین این دستگاه حاکی از توان تحمل وزن ۱۵ کیلوگرمی، بیش از ۱۰۰۰۰۰ مرتبه باز و بسته شدن موفق و عملکرد بدون نقص در دمای ۲۰- تا ۶۰+ درجه سانتی‌گراد را ثابت می‌کنند. بنابراین جای هیچ‌ نگرانی از عملکرد این بخش در درازمدت وجود ندارد. پردازنده هشت هسته‌ای بهبود یافته Kirin 710F با تغییر پویای فرکانس کاری ضمن ارتقای عملکرد دستگاه، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. به این ترتیب دستگاه حتی هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی یا پردازش‌های سنگین همچنان روان عمل می‌کند. استفاده از فناوری ذخیره هوشمند انرژی و پردازنده هوشمند باعث شده باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی HUAWEI Y9 Prime 2019 بتواند به راحتی از پس یک روز پر کار بربیاید.

ویژگی‌ها
طراحی منحصربه‌فرد و پوشش خاص بدنه که با خطی زیبا آن را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند.
نمایشگر باکیفیت ۶٫۵۹ اینچی فوق عریض تمام صفحه و بدون ناچ
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ آپ یا جهنده مجهز به هوش مصنوعی
عملکرد قدرتمند موتور مکانیکی دوربین سلفی با عمر مفید بیش از ۱۰۰ هزار بار باز و بسته شدن و آماده به کار شدن در کمتر از ۱ ثانیه
دوربین سه گانه مجهز به سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض یا اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۰ درجه‌ای و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان
تراشه کایرین ۷۱۰ اف با پردازنده ۸ هسته‌ای
۴ گیگابایت رم
۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و امکان افزایش تا ۵۱۲ گیگابایت
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با مدیریت هوشمند مصرف انرژی
رابط کاربری EMUI 9.0 با ظاهر ساده و کاربردی
درگاه یو اس بی Type-C
علاقه‌مندان برای خرید Y9 Prime 2019 و Watch GT2 می‌توانند از تاریخ ۲۸ آذر تا ۹ دی ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به صفحه http://huaweipromotion.ir ثبت نام کنند. همچنین تا ۷ دی این امکان وجود دارد تا با ورود به صفحه http://www.huaweivote.ir/register و شرکت در مسابقه هواوی شانس خود را برای دریافت هدیه‌های جذاب امتحان کنند. ۱۰ عدد Huawei Watch GT2 و ۳۰۰ گیفت باکس به ارزش ۲۰۰ هزار تومان جوایز این مسابقه هستند.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲
ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ یکی دیگر از محصولات مهم هواوی بود که در مراسم امشب در تهران معرفی شد. سری جدید اسمارت واچ‌های هواوی قابلیت‌های بیشتر و طراحی جذاب‌تری نسبت به گذشته دارد و در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود. نسخه ۴۶ میلی‌متری دارای صفحه نمایش امولد ۱٫۳۹ اینچی با وضوح تصویر ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل است. ردیابی ضربان قلب در هنگام فعالیت‌های مختلف مانند دویدن، شنا و دوچرخه‌سواری، ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره کردن موسیقی، پردازنده کایرین A1 و باتری ۴۵۵ میلی‌آمپرساعتی با دوام دو هفته‌ای در استفاده معمولی از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند محسوب می‌شوند. نسخه ۴۲ میلی‌متری هم برای افرادی که سایز مچ دست کوچک‌تری دارند مناسب خواهد بود. این نسخه به صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی امولد با وضوح تصویر ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل مجهز شده و از باتری ۲۱۵ میلی‌آمپرساعتی، سنسور شتاب‌سنج، سنسور ضربان قلب و سنسور فشار هوا بهره می‌برد.

ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 2 به لطف نمایشگر AMOLED با حاشیه‌های سرامیکی، بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ، وزن سبک و طراحی ساده، ظاهری خاص و شیک دارد. معماری خاص چیپست و توان ناچیز مصرفی، باعث شده ۲ HUAWEI WATCH GT شارژدهی طولانی داشته باشد. مدل‌های Active ، Sport و Classic با یک بار شارژ تا ۲ هفته و مدل Elegant Edition تا یک هفته قابل استفاده خواهند بود. فناوری TruSeen 3.0 با الگوریتم‌های خودآموز و سنسورهای اختصاصی هواوی، روشی دقیق‌تر و بهینه‌تر برای اندازه‌گیری بی‌درنگ ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین جهت ارتقای سطح ورزشی ورزشکاران، HUAWEI WATCH GT 2 می‌تواند به کاربران برنامه‌‌های تمرینی از سطح پایه تا حرفه‌ای، در زمینه‌ دو و میدانی و حتی شنا ارائه کند. فناوری TruRelax هواوی طوری طراحی شده تا استرس کاربر را در لحظه‌ بسنجد و آن را گزارش کند. TruRelax با نظارت بر ضربان قلب، مقایسه آن با فعالیت فیزیکی و تحلیل تغییرات ضربان قلب، سطح استرس کاربر را تشخیص می‌دهد. در این مرحله، ساعت با ارائه راهکارها و تکنیک‌هایی به طرز محسوسی سطح استرس کاربر را کم می‌کند.

ویژگی‌ها
طراحی مینی مالیستی ساده و زیبا
پوشش شیشه‌ای ۳D یکپارچه با نمایشگر
مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
پایش ضربان قلب حتی در هنگام شنا و زیر آب
رهگیری دقیق مکان کاربر با استفاده از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS و GLONASS
دستیار ورزشی کامل با امکان رهگیری فعالیت‌های بیش از ۱۵ ورزش مختلف
شارژدهی بی نظیر دو هفته‌ای با راهکار مدیریت مصرف انرژی هواوی
تراشه کایرین A1 به عنوان نخستین چیپست اختصاصی ابزارهای پوشیدنی
نظارت شبانه‌روزی بر وضعیت سلامتی کاربر با استفاده از فناوری‌های Huawei TruSeen و Huawei TrueRelax
امکان پخش موسیقی با برخورداری از حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و قابلیت ذخیره حدود ۵۰۰ ترک MP3 (مدل ۴۲ میلی‌متری فاقد این ویژگی است)
امکان مکالمه از طریق بلوتوث (مدل ۴۲ میلی‌متری فاقد این ویژگی است)
هدفون بی سیم هواوی فری بادز ۳
شرکت هواوی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از ایرفون بی سیم FreeBuds 3 با سیستم حذف نویزهای محیطی فعال رونمایی کرده بود و حالا این محصول جذاب را به ایران آورده است. فری بادز ۳ در هنگام قرارگیری در داخل گوش کاربر، احساس راحتی را به او انتقال می‌دهد و در طراحی آن تلاش شده تا فشار اضافی به پوست و لاله گوش وارد نشود. هواوی برای این محصول از چیپست اختصاصی کایرین A1 مجهز به مودم بلوتوث ۵٫۱ دو بانده استفاده کرده و یک پردازنده صوتی ۳۵۶ مگاهرتزی در دل چیپست جای گرفته است. قابلیت حذف نویزهای محیطی یا نویز کنسلینگ نیز در این هدفون بی سیم وجود دارد. هواوی در کنار این محصول از هدفون بی سیم فری بادز لایت نیز رونمایی کرد.

سیستم نویز کنسلینگ فعال هواوی با عملکردی دقیق صداهای محیطی را به صورت لحظه‌ای حذف می‌کند. به این ترتیب فرقی نمی‌کند کاربر در محیط شلوغ ایستگاه مترو باشد یا رستورانی پر سر و صدا؛ با HUAWEI FreeBuds 3 می‌تواند بدون توجه به صدای محیط به صدای مطلوب خود گوش کند. همچنین HUAWEI FreeBuds 3 به دلیل استفاده از  چیپست Kirin A1 ضمن تشخیص صداهای محیط و حذف آن‌ها هنگام مکالمه، کیفیت و حجم صدای کاربر را به طرز محسوسی بهبود می‌دهد.  فرمان‌های لمسی HUAWEI FreeBuds 3 بسیار ساده و ابتدایی هستند و کاربر به سرعت به آن‌ها عادت می‌کند. زدن دو ضربه روی گوشی سمت راست پخش موسیقی را آغاز یا موسیقی را عوض می‌کند. انجام همین عمل روی گوشی سمت چپ سیستم نویز کنسلینگ را فعال یا غیرفعال می‌کند. پخش موسیقی با درآوردن گوشی متوقف و با قراردادن مجدد آن در گوش آغاز می‌شود.

FreeBuds 3.0 علاوه بر امکان شارژ از طریق درگاه USB Type-C موجود روی کیس ایربادها، به صورت بی‌سیم نیز شارژ می‌شود. به این ترتیب علاوه بر امکان شارژ از طریق شارژرهای بی‌سیم، می‌توان آن را از طریق فناوری Reverse Charging (شارژ معکوس) حاضر در اسمارت فون‌های هواوی نیز شارژ کرد.

ویژگی‌های فری بادز ۳
برنده جایزه بهترین محصول در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از وبسایت‌های معتبر دنیا
عرضه در دو رنگ سفید و مشکی
درایورهای ۱۴ میلی‌متری با تنظیم دقیق و صدای استودیویی
راحتی و ثبات بی نظیر در گوش به دلیل طراحی Dolphin Bionic Design
استفاده از تراشه کایرین A1 به عنوان اولین چیپ ابزارهای پوشیدنی مجهز به BT 5.1 و BLE 5.1
پشتیبانی بدون درنگ از فناوری True Wireless Stereo
تکنولوژی اختصاصی انتقال همزمان ۲ کاناله هواوی با حداقل تاخیر ممکن و مصرف انرژی ناچیز
تجربه شنیداری خالص به لطف سیستم حذف نویز فعال هواوی
طراحی ایرودینامیک محفظه میکروفون برای حذف صدای مزاحم باد
امکان کنترل از طریق فرمان‌های لمسی
امکان شارژ به صورت بی سیم یا درگاه یو اس بی Type-C
۴ ساعت شارژدهی پیوسته
۲۰ ساعت شارژدهی با استفاده از شارژ کیس محصول
ویژگی‌های فری بادز لایت
موجود در دو رنگ سفید و مشکی
درایورهای ۷ میلی‌متری با تنظیم دقیق و صدای استودیویی
پشتیبانی بدون درنگ از فناوری True Wireless Stereo
تکنولوژی اختصاصی انتقال همزمان ۲ کاناله هواوی با حداقل تاخیر ممکن و مصرف انرژی ناچیز
امکان کنترل از طریق فرمان‌های لمسی
امکان شارژ به صورت بی سیم یا درگاه یو اس بی Type-C
۳ ساعت شارژدهی پیوسته
۱۲ ساعت شارژدهی با استفاده از شارژ کیس محصول
ایرفون بی سیم دور گردنی هواوی فری لیس
هواوی همزمان با معرفی گوشی های سری P30 از ایرفون بی سیم دور گردنی FreeLace نیز رونمایی کرده بود و حالا این محصول را نیز به ایران آورده است. این ایرفون‌های دور گردنی طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و از یکدیگر جدا می‌شوند و با جدا شدن آن فیش USB-C دیده می‌شود که می‌توانید آن را به درگاه یو اس بی Type-C گوشی خود وصل کنید و از آن شارژ بگیرید. بنابراین برای شارژ کردن این ایرفون‌ها نیازی به کابل جداگانه‌ای ندارید. با هر بار شارژ این محصول می‌توانید ۱۸ ساعت به موسیقی گوش بدهید و ۱۲ ساعت مکالمه کنید. همچنین به لطف فناوری شارژ سریع، فقط با ۵ دقیقه اتصال ایرفون به گوشی می‌توانید تا ۴ ساعت از آن استفاده کنید.

ویژگی‌ها
انحنای ۲۸ درجه‌ای ایربادها برای راحتی بیشتر و قرار گرفتن بهتر در گوش
کنترل پنل آلومینیومی مجهز به سه دکمه برای عملکردهای مختلف
متریال باکیفیت در تمامی بخش‌ها؛ گوشی‌ها از جنس آلیاژ نیکل-تیتانیوم و سیم از جنس سیلیکون باکیفیت
گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و تعریق و باران
سیستم کاهش نویز برای تماس‌هایی واضح تر
مجهز به آهن ربا برای اتصال سری‌های هدفون (آهن ربا هوشمند است و هنگام اتصال سری‌ها، ارتباط بلوتوث را قطع می‌کند)
شارژ سریع و شارژدهی طولانی؛ ۴ ساعت شارژدهی فقط با ۵ دقیقه شارژ
۱۸ ساعت شارژدهی پیاپی یا ۱۲ روز استندبای با یک بار شارژ کامل
درایورهای ۹٫۲ میلی‌متری باکیفیت با پرده نازک و محفظه تیتانیومی برای صدای بیس و تریبل دلپذیر
مجهز به فناوری HiPair هواوی برای اتصال آسان از طریق درگاه یو اس بی Type-C و بلوتوث
موجود در سه رنگ مشکی، نارنجی و سبز زمردی
لپ تاپ هواوی میت بوک ۱۳
لپ تاپ هواوی MateBook 13 به منظور رقابت با مک بوک ایر اپل طراحی و عرضه شده است و از نظر قیمتی بین میت بوک D و میت بوک ایکس پرو قرار می‌گیرد. این لپ تاپ سبک‌وزن و باریک با طراحی زیبا و قیمت مناسب می‌تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند. نمایشگر ۱۳ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، قطر ۱۴٫۹ میلی‌متر، پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5 یا Core i7، هشت گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و دو درگاه یو اس بی C از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ جدید هستند.

اولترابوک MateBook 13 به یک نمایشگر اختصاصی HUAWEI Full View مجهز شده که نسبت آن به بدنه ۸۸ درصد و با حاشیه ۴٫۴ میلی متر است.  این اولترابوک دارای یک نمایشگر تمام لمسی با دقت بسیار بالاست تا به هر لمس کاربر واکنش مناسب نشان دهد. یک پوشش ضد اثر انگشت بر روی این مانیتور قرار گرفته و نمایشگر ۱۴۴۰×۲۱۶۰ پیکسلی را پاکیزه نگاه خواهد داشت. اولترابوک MateBook 13  بسیار سبک و در عین حال مقاوم طراحی شده و به راحتی حمل می‌شود. قاب ۱۴٫۹ میلی‌متری آن، با الماس برش خورده و به دقت طراحی شده است تا ظاهری فوق مدرن و جذاب را به نمایش بگذارد.

با وجود بدنه بسیار باریک، این نوت بوک (در بالاترین پیکربندی خود) از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX250 به همراه ۲ گیگابایت حافظه GDDR5 استفاده می‌کند. این پردازنده گرافیکی پردازش‌های تصویری و ویرایش ویدیو را ۳٫۵ برابر سریع‌تر از پردازنده گرافیکی مجتمع انجام داده و با توان حرارتی تنها ۲۵ وات، می‌تواند بازی و پردازش‌های گرافیکی را بدون مشکل و به بهترین شکل انجام دهد. سرعت و قدرت به صورت مشترک در HUAWEI MateBook 13 ترکیب شده‌اند. عملکرد پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7 8565U تا ۴۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود با مصرف توان مشابه، است.

باتری ۴۲ وات‌ساعتی که برای MateBook 13 در نظر گرفته شده، دستگاه را برای مدت طولانی‌تری در اختیار کاربر قرار خواهد داد. HUAWEI MateBook 13 با گرافیک مجتمع می‌تواند تا ۱۰ ساعت به شکل پیوسته به پخش فیلم‌های ۱۰۸۰p بپردازد و با استفاده از کارت گرافیک مستقل، این زمان به ۹٫۶ ساعت می‌رسد. با تکیه بر فن‌های Shark Fin 2.0 که به صورت اختصاصی توسط هواوی طراحی و تولید شده‌اند، گرما سریع‌تر از حالت عادی خارج خواهد شد. سرعت این فن‌ها ۲۵ درصد بیشتر از فن‌های عادی است و همچنین نویز صوتی تولید شده آنها به مراتب کمتر است. این فناوری جدید تضمین می‌کند که حتی در سنگین‌ترین شرایط کاری نیز پردازش و جریان کار روان و بدون مشکل باشد.

HUAWEI MateBook و گوشی موبایل می‌توانند بدون اتصال به اینترنت، با یکدیگر مرتبط و به یک دستگاه واحد تبدیل شوند. در این حالت صفحه نمایش موبایل در لپ تاپ قابل مشاهده است و به کاربر این امکان را می‌دهد که پوشه‌ها را با حرکت ماوس جا به جا و همزمان با پیام‌رسان‌های خود کار کند. HUAWEI MateBook 13 با یک سیستم Quick Charge حرفه‌ای و بسیار سریع همراه است. این شارژر می‌تواند تنها با ۱۵ دقیقه شارژ کردن لپ تاپ، ۲٫۵ ساعت کار مداوم را تضمین کند. این شارژر بسیار کوچک است و به سادگی در جیب هم جای می‌گیرد. صفحه نمایش MateBook 13 می‌تواند تا ۳۰ درصد از نورهای آبی مزاحم را که به مرور زمان باعث خستگی و آسیب به چشم می‌شود را فیلتر کند. با انتخاب گزینه Eye Comfort Mode می‌توان به صورت خودکار از تعادل رنگ‌ها، برای حفاظت از شبکیه چشم استفاده کرد. همچنین می‌تواند در سناریوهایی مانند بازی و نرم افزارهای دیگر، بهترین تصویر را ارسال کند.

ویژگی‌ها
نمایشگر ۱۳ اینچی با نسبت ۳ به ۲ از نوع IPS با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۲۰۰ پیکسل در هر اینچ
پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB
شدت روشنایی ۳۰۰ نیت
پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5-8265U یا Core i7-8565U
پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس MX250 با ۲ گیگابایت حافظه GDDR5
۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز
باتری لیتیوم پلیمری با توان ۴۱٫۸ وات در ساعت
۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
سنسور نور و حسگر اثر انگشت
یک درگاه یو اس بی C در سمت چپ برای شارژ و انتقال داده، یک درگاه یو اس بی C در سمت راست برای انتقال داده با حداکثر سرعت ۵ گیگابیت در ثانیه، یک درگاه ۳٫۵ میلی‌متری کمبو برای میکروفون و هدست
لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو
هواوی با عرضه لپ تاپ MateBook X Pro دنیای نوت بوک‌ها را به چالش کشیده است. بدنه فلزی یکپارچه با لبه‌های تراش خورده، ضخامت ۱۴٫۶ میلی‌متری، وزن ۱٫۳۳ کیلوگرمی، دوام بالا، قابلیت حمل بالا، نمایشگر تمام صفحه ۱۳٫۹ اینچی از نوع LTPS با وضوح ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نسبت ۹۱ درصدی به بدنه از ویژگی‌های جذاب این لپ تاپ بالارده به شمار می‌روند.

کیفیت ساخت MateBook X Pro مانند گوشی های پرچمدار این شرکت علاوه بر زیبایی، حسی پریمیوم در طراحی و استحکام مثال زدنی دارد. Huawei MateBook X Pro اولین لپ تاپ دنیا با مانیتور FullView است. هواوی موفق شده از این فناوری در تولید صفحه نمایش این لپ‌تاپ استفاده کند.  اندازه این صفحه نمایش ۱۳ اینچ و رزولوشن آن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل در صفحه است که برای لپ تاپی در این حد و اندازه عدد مناسبی است. هواوی برای این لپ‌تاپ نمایشگر لمسی را در نظر گرفته و حساسیت لمسی آن نیز قابل قبول است.

ویژگی‌ها
نمایشگر ۱۳٫۹ اینچی LTPS لمسی با نسبت ۳ به ۲ و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای
نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی
وضوح تصویر ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۲۶۰ پی پی آی و تشخیص ده لمس همزمان
پوشش ۱۰۰ درصدی طیف فضای رنگی sRGB
شدت روشنایی ۴۵۰ نیت
پردازنده‌های نسل هشتم اینتل Core i5-8265U یا Core i7-8565U
پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس MX250 با ۲ گیگابایت حافظه GDDR5
۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز
۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD از نوع NVME PCI-E
باتری لیتیوم پلیمری با توان ۵۷٫۴ وات در ساعت
شبکه بدون سیم وای فای با پشتیبانی از MIMO 2×۲ و باندهای ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز و همچنین پشتیبانی از استانداردهای IEEE 802.11 a/b/g/n/ac
جک ۳٫۵ میلی‌متری، رابط یو اس بی ۳٫۰، رابط یو اس بی C با قابلیت شارژ و یک رابط یو اس بی سی Thunderbolt 3
دستبند هوشمند هواوی بند ۴ (Huawei Band 4) و تبلت‌های هواوی مدیا پد تی ۵ ۱۰ (Huawei Mediapad T5 10) و هواوی مدیا پد تی ۳ ۸ (Huawei Mediapad T3 8) از دیگر محصولاتی بودند که در این مراسم برای حضار به نمایش درآمدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.