صفحه اصلی / اصناف / گل های تزئینی شب یلدا رسید
گل های تزئینی شب یلدا رسید

صادرات گلهای ایرانی به روسیه و قزاقستان

گل های تزئینی شب یلدا رسید

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه فروشندگان گل از تامین گل های مورد نیاز شب یلدا خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل درباره وضعیت بازار گل در شب یلدا اظهار کرد: خوشبختانه کمبود و افزایش قیمتی در شب یلدا برای انواع گل ها مشهود نخواهد بود. رئیس اتحادیه فروشندگان گل در ادامه از قیمت ثابت متعلقات گل در بازار خبر داد و تصریح کرد: قیمت متعلقات گل در بازار، به نوسان قیمت ارز بستگی دارد که امیدواریم نوسانی در بازار رخ ندهد.

 

شاهرخی در ادامه از قیمت گل‌های پرمصرف در بازار خبر داد و افزود: گل رز هلندی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، گل میخک ۱۵ هزار تومان، گل داودی ۱۵ هزار تومان، گل آلستومریا شاخه‌ای ۴ تا ۵ هزار تومان، گل مریم شاخه‌ای ۸ تا ۹ هزار تومان، گل آنتریوم ۱۵ هزار تومان، گل لیلیوم شاخه‌ای ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. رئیس اتحادیه فروشندگان گل در ادامه بیان کرد: مردم باید از مغازه‌های دارای مجوز به خرید گل اقدام کنند تا درصورت تخلف با آن‌ها برخورد شود.

شاهرخی با بیان اینکه واردات گل به کشور وجود ندارد, افزود: گل‌های گلدونی از شمال کشور به قزاقستان، تاجیکستان و روسیه و از محلات به عراق صادر می‌شود. رئیس اتحادیه فروشندگان گل، در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی مناطق قیمت گل متفاوت‌تر از سایر مناطق است? تصریح کرد: شاید قیمت برخی گل‌ها در برخی مناطق متفاوت باشد، اما این موضوع، را نمی‌توان به قیمت تمامی گل‌ها در تمامی نقاط نسبت داد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.