صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تمهیدات لازم برای میوه شب یلدا اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای میوه شب یلدا اندیشیده شده است

کسب و کار نیوز - معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در حال حاضر دلالان در عرضه گوشت قرمز دخیل هستند و معتقدیم که قیمت گوشت حباب دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد امامی‌امین معاون امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ما مازاد تولید محصولات پروتئینی و لبنی در انبارها داریم و افزایش قیمت‌ها هنگامی اتفاق می‌افتد که تولید نباشد و عرضه‌ای نیز به تبع نداشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه مواد غذایی مشکلی نداریم، گفت: ذخایر استراتژی و اصلی از جمله مواد پروتئینی به خوبی در استان تهران انجام شده است و شاهد کاهش قیمت مواد غذایی در استان هستیم تنها در بخش آهن و فلزات افزایش قیمتی داشته‌ایم که به دلیل عرضه محدود این محصول و افزایش قیمت دلار بوده است.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت:‌گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت حاکی از این بود که اکثر محصولات کاهش قیمت داشته است و یا اینکه افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

امامی‌امین گفت: در خصوص قیمت گوجه نیز ۲۵ درصد کاهش قیمت داشته‌ایم که با ورود محصول گوجه جیرفت به بازار حتماً  قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

وی بیان داشت:‌اقداماتی صورت گرفته که بتوانیم دست دلالان را در موضوع گوشت قرمز و گوشت سفید قطع کنیم در حال حاضر قیمت گوشت گوساله در میادین ۶۷ هزار تومان است که ۲۷ هزار تومان کاهش قیمت داشته‌ایم.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران افزود: در حال حاضر قیمت گوشت گوسفند نیز در میادین میوه و تره‌بار ۹۵ تومان عرضه می‌شود

امامی‌امین بیان داشت: دولت گوشت تنظیم بازاری وارد می‌کند و مواد پروتئینی را عرضه خواهد کرد و نسبت به سال گذشته کاهش قیمت گوشت را داشته‌ایم.

وی بیان داشت: در حال حاضر هم قیمت گوشت مورد تأیید ما نیست و حباب دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: عرضه مستقیم دام سنگین را با همکاری تعاون روستایی و فرمانداری‌ها مطرح کرده‌ایم تا قیمت‌ها نیز کاهش یابد.

امامی‌امین بیان داشت: برای میوه شب یلدا نیز ذخیره لازم انجام شده است و ۴ هزار تن پرتقال و همین طور ۳ هزار تن سیب خریداری و ذخیره‌سازی شده است که از روزهای آینده نحوه عرضه آن را اعلام می‌کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.