صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استرا! سخت نگیر و به ایران بیا
استرا! سخت نگیر و به ایران بیا

پول به ایتالیا رسید، همه چیز در دست آقای ماچونی

استرا! سخت نگیر و به ایران بیا

کسب و کار نیوز :با انتشار یک سند بانکی مبنی بر صدور سفته ای در وجه آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال دیگر همه چیز به تصمیم این مرد ایتالیایی بستگی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در شرایطی که مدیران استقلال با مشت فراوان پول را به مقصد ایتالیا منتقل کرده تا مبلغ بدهی خود به استراماچونی را بپردازند مشخص نیست که این مربی از دریافت پول شانه خالی می کند یا بانقد کردن تضمین بانکی مورد نظر در مسیر بازگشت به استقلال قرار می گیرد.

موضوعی که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم، مساله ای است که خود استراماچونی نیز در مصاحبه اش با شبکه رای ایتالیا به آن اشاره کرده بود. اینکه عدم حضورش در ایران نه به واسطه تصمیم افراد که به دلیل مسائلی است که در نحوه انتقال پول به حساب شخصی او برایش ایجاد می کند. این سرمربی ایتالیایی باید حالا تصمیم بگیرد که حاضر است با شرایط موجود با ایرانی ها کار کند و مسائل مربوط به آن را بپذیرد یا قصد دارد زندگی بی دغدغه ای را در کشور خودش ادامه دهد و احتمالا به واسطه نتایج خوبی که در استقلال گرفته به یک تیم دیگر ایتالیایی یا باشگاهی در خاورمیانه ملحق شود.

مدرک مالی مدنظر استقلالی ها در ایتالیا در انتظار حضور سرمربی ایتالیایی و دریافت از سوی اوست اما او ممکن است مخاطره خرج کردن این وجه بانکی را نپذیرد

استراماچونی که به واسطه کار فوق العاده اش در ایران و همچنین مسائل مربوط به خروجش از باشگاه استقلال و بازگشت به ایتالیا بسیار مورد توجه رسانه ها قرارداشته و هرروز مصاحبه ای از او انتشار یافته، در حال حاضر تعیین کننده ترین چهره برای هواداران منتظر استقلال است که به هیچ قیمتی دوست ندارند سرمربی ایده آل شان را از دست بدهند. حال موضع استراماچونی همان است که از روز اول بوده، اگر موانع پرداخت پول به صورت قانونی برطرف شود، او بلافاصله در تهران خواهد بود. اما آنچه استرا در نظر دارد در شرایط فعلی برای سیستم اقتصادی ایران مقدور نیست و با توجه به تحریم ها و مساله دار شدن منشا پول اگر کسی به دنبال یک زندگی بی دردسر باشد، از دریافت تضمین مالی بانک ایرانی در رم خوددداری خواهد کرد!

در حال حاضر طرف ایرانی به تعهد خود در محدوده توانایی ها عمل کرده اما به واسطه مسائل بین المللی و تحریم ها این تلاش برای طرف دیگر ماجرا می تواند دردسرساز باشد. بنا براین از این به بعد انتخاب استراماچونی است که اهمیت دارد. کما اینکه او تا این لحظه به بانک مراجعه نکرده و شاید هرگز هم مراجعه نکند. به خاطر داشته باشید که وقتی با یک سرمربی اروپایی و فارغ التحصیل رشته حقوق کار می کنید، ممکن است مسائلی متفاوت را پشت سر بگذارید که یکی از آنها همین اتفاقی است که حالا درباره موضوع قبولی دریافت پول از سوی استراماچونی رخ داده است. کسی که شاید مشکل ماندن حساب و تحمل نکردن دردسرهای متعاقب دریافت پول از یک بانک مورد تحریم برایش آسان تر از ادامه کار در ایران باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.