صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / المپیک گل سرسبد کاراته ایران است
المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

سعید حسنی‌پور:

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

کسب و کار نیوز:مربی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به نتایج درخشان تیم ملی مردان ایران در سال‌های اخیر، گفت: المپیک گل سرسبد عملکرد کاراته ایران است و برای کسب موفقیت کاراته امیدواری زیادی وجود دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت تیم ملی کاراته ایران که خود را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ جهانی شیلی آماده می‌کند، اظهار کرد: خدا را شکر ملی‌پوشان در اسپانیا توانستند برنامه‌های کادر فنی را دنبال کنند و بچه‌هایی که در کورس کسب سهمیه بودند بعه امتیازات خوبی رسیدند. در حال حاضر مهیای حضور در لیگ جهانی شیلی هستیم و تیم ملی قرار است شانزدهم دی ماه عازم این رقابت ها شود. امیدوارم مراحل باقیمانده تا کسب سهمیه المپیک را با موفقیت به پایان برسانیم و در نهایت سهمیه‌های حداکثری را کسب کنیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴، افزود: سال ۲۰۱۹ سال بسیار خوبی برای کاراته ایران بود و خوشبختانه تیم ملی در شریط روحی و روانی و بدنی خوبی قرار دارد. حمایت‌ها از تیم ملی نیز خوب بوده و امیدوارم در رقابت‌های المپیک کاراته ایران به عنوان ضلع جدید مدال‌آوری در ورزش ایران بتواند انتظارات را برآورده و به مدال‌های خوشرنگ برسد. وزارت ورزش و کمیته المپیک تا حد توان از تیم ملی حمایت کرده اند و فدراسیون نیز علی‌رغم مشکلات اقتصادی فراوانی که دارد نگذاشته این مشکلات به تیم سرایت کند و برنامه‌ها بدون وقفه جلو می‌رود. قطعا این هم‌پوشانی و اتحاد به نتایج خوبی در المپیک منتج خواهد شد و کاراته ایران از این آزمون بزرگ سربلند بیرون می‌آید.

وی با اشاره به نتایج درخشان تیم ملی کاراته مردان ایران طی سال های اخیر، گفت: در سمینارهای مختلفی که حضور داریم کشورهای زیادی بدنبال این هستند که بدانند کاراته ایران چگونه به این جایگاه رسیده و تیم اول جهان شده است. این در حالی است که کشورهای بزرگ با امکاناتی بسیار بیشتر نتوانسته‌اند مثل کاراته ایران عمل کنند و مربیان و بازیکنان بزرگی را پرورش دهند. ما بهترین تیم جهان را داریم و همه با انگیزه بالا زیر نظر کادر فنی تمریناتشان را با جدیت دنبال می‌کنند.

حسنی‌پور در ادامه به وضعیت خوب ایران در رنکینگ ۲ وزن المپیکی، خاطرنشان کرد: خدا را شکر در دو وزن وضعیت بسیار خوبی داریم و در یک وزن رقابت بین دو کاراته‌کای خوب ایران است. در وزن ۶۷- کیلوگرم نیز امیدی به کسب سهمیه از طریق رنکینگ نداریم اما امیدواریم در مسابقات پاریس که به نفرات اول تا سوم، ۳ سهمیه المپیک در هر وزن تعلق می‌گیرد، بتوانیم در این وزن نیز صاحب سهمیه شویم.

کاراته‌کای سابق تیم ملی، در پایان با تاکید بر اینکه انتظارات بالا از کاراته ایران برای کسب موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: پیش بینی تعداد مدال در المپیک کار بسیار سختی است اما کاراته ایران نشان داده از چه ظرفیت بالایی برخوردار است. قطعا این توقعات با توجه به موفقیت‌های بدست آمده به حق است و هدف همه بچه ها و کادر فنی این است که در المپیک به بهترین نتایج برسند. المپیک گل سرسبد عملکرد کاراته ایران است و نمی‌خواهیم این فرصت را براحتی از دست بدهیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.