صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / ضرورت توجه به رفاه و معیشت رانندگان حمل و نقل عمومی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت

ضرورت توجه به رفاه و معیشت رانندگان حمل و نقل عمومی

کسب و کار نیوز - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر صحبت از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی می‌کنیم باید به موضوع رفاه و معیشت پرسنل و رانندگان حمل و نقل عمومی هم توجه کرد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل را به مدیران، کارشناسان و کارکنان حوزه حمل و نقل به ویژه رانندگان زحمتکش و خدوم اتوبوس و تاکسی شهر تهران تبریک می گویم.

وی افزود: در توجه به حمل و نقل عمومی هرچند پیگیری انجام تکالیف دولت در توسعه زیرساختها، نوسازی ناوگان و پرداخت سهم از بلیط اتوبوس و مترو اهمیت دارد، اما این پیگیری ما را نباید از توجه به رفاه و معیشت رانندگان زحمتکش اتوبوس و تاکسی غافل کند.

فراهانی گفت: این عزیزان در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و توجه به دغدغه های این قشر زحمتکش می تواند زمینه های ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت شهروندان را فراهم کند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: فراهم کردن زیرساخت های رفاهی و بهبود وضعیت پایانه های درون شهری به عنوان یکی از مطالبات جدی رانندگان عزیز باید در کنار تسهیل نوسازی اتوبوس و تاکسی های فرسوده مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری باید زمینه های استفاده از زیرساختهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خود را با تخفیف برای این عزیزان فراهم کند به همین دلیل درباره «لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی» به شهرداری تهران تذکر می دهم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.