صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کل کشور برای یک نفر بسیج شد اما…
کل کشور برای یک نفر بسیج شد اما…

محمود مطلق زاده:

کل کشور برای یک نفر بسیج شد اما…

کسب و کار نیوز:تک گل سه امتیازی میلاد جهانی و برد ماشین سازی روی پاس محمود مطلق زاده به ثمر رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, محمود مطلق زاده هافبک اهوازی تیم صنعت نفت درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر ماشین سازی گفت: خدارا شکر مزد زحماتمان را در یک بازی حساس گرفتیم، انشالله این برد ها ادامه دار باشند و بتوانیم شادی را به مردم ابادان هدیه دهیم، مردم ابادان واقعا محروم اند تنها دلخوشی آنها فوتبال است انشالله که این دلخوشی انها را از بین نبرند.

وی ادامه داد: با این همه ثروت موجود واقعا زشت است مشکل مالی داشته باشیم، روبروی خوابگاهمان پالایشگاهی است که به کل دنیا مشتقات نفتی صادر می‌کند اما ما از مشکلات مالی صحبت می‌کنیم.
مطلق زاده همچنین در ادامه گفت : آقای عیسی زاده واقعا تنهاست هیچکس به فکر ما نیست ما در جبهه نابرابری می‌جنگیم، کل کشور بسیج می‌شوند برای بازگشت یک مربی اما ما در مایحتاج پیش پا افتاده یک تیم عاجزیم. امیدوارم فکری به حال ما و دلخوشی مردم ابادان بکنند همه آرزو دارند امسال سال متفاوتی برای ابادان رقم بخورد و باهمت هواداران و زحمات ما این امر محقق می‌شود.

وی در انتها درباره کار کردن با اسکوچیچ گفت : اسکو یک مربی تمام عیار و باهوشی است که کار کردن با او لذتبخش است و از او برای همه زحماتی که برای ما می‌کشد، متشکریم.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.