صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / علت اخراج امری ضعف زبان انگلیسی‌اش نبود
علت اخراج امری ضعف زبان انگلیسی‌اش نبود

پپ گواردیولا :

علت اخراج امری ضعف زبان انگلیسی‌اش نبود

کسب و کار نیوز:در آستانه دیدار امروز منچسترسیتی و آرسنال، پپ گواردیولا می‌گوید اونای امری، هموطن او و مربی سابق آرسنال نه به خاطر ضعف زبان انگلیسی بلکه به خاطر نتایج ضعیف اخراج شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, درحالیکه منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا امروز در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال می‌رود، گواردیولا با اشاره به  اخراج اخیر هموطنش اونای امری، سرمربی سابق آرسنال از این تیم گفت که علت اخراج امری نه ضعف زبان انگلیسی او و ناتوانی‌اش در انتقال پیام به بازیکنان این تیم بلکه کسب نتایج ضعیف بوده است.

امری در زمان اخراج از آرسنال در چندین بازی پشت سر هم قادر به کسب پیروزی نشده بود و با منطقه صعود به چمپیونزلیگ یعنی چهار رتبه اول جدول هشت امتیاز فاصله داشت. در آن زمان برخی در انگلیس از امری به خاطر ضعف زبان انگلیسی‌اش انتقاد می‌کردند ولی گواردیولا می‌گوید این را نمی‌توان بهانه موجهی برای ضعف یک تیم در زمین دانست.

گواردیولا در آستانه بازی امروز دو تیم گفت:” اگر امری می‌توانست بازی‌های بیشتری را ببرد، ارتباطش با بازیکنان آرسنال خیلی هم خوب می‌شد. امروز ابزارهای زیادی هست که از آنها می‌توان برای برقراری ارتباط با بازیکنان استفاده کرد. با استفاده از عکس و تصویر و نه فقط کلام. من با این حرف خیلی موافق نیستم”.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:” البته وقتی مربی می‌خواهد به زبان خودش صحبت کند گاهی کار برایش سخت می‌شود. ولی خب او می‌تواند با استفاده از دستهایش، با استفاده از احساسات، تصاویر، استفاده از دستیارها و خیلی چیزهای دیگر پیامش را منتقل کند. من می‌گویم در ظرفیت اونای هیچ شکی وجود ندارد. اتفاقی که برای او افتاد فقط برای این بود که نتوانست در بازی‌هایش پیروز شود”.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.