صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تاتنهام در جمع چهار تیم اول خواهد بود
تاتنهام در جمع چهار تیم اول خواهد بود

ژوزه مورینیو:

تاتنهام در جمع چهار تیم اول خواهد بود

کسب و کار نیوز:ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام که در چند بازی اخیر به عنوان سرمربی این تیم نتایج خوبی بدست آورده می‌گوید مطمئن است تاتنهام می‌تواند فصل را به عنوان یکی از چهار تیم اول جدول به پایان برساند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ژوزه مورینیو که مدت کوتاهی است به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو سکان هدایت تاتنهام را بدست گرفته می‌گوید تنها زمان لازم است که این تیم در جدول لیگ برتر جزیره صعود کرده و به جمع چهار تیم اول جدول ملحق شود.

تاتنهام در شروع فصل جاری نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد و تا پیش از اخراج پوچتینو در میانه جدول قرار داشت. اما از زمان روی کار آمدن مورینیو، تاتنهام در لیگ برتر نتایج بهتری کسب کرده و در چمپیونزلیگ هم به مرحله یک‌هشتم صعود کرده است.

مورینیو که تیمش فردا در لیگ برتر به مصاف ولوز می‌رود در یک کنفرانس خبری گفت:” ما می‌دانیم به کجا تعلق داریم. در این شکی نیست که ما به نیمه پایین جدول تعلق نداریم، جایی که در آن حضور داشتیم. ما حتی به رتبه هفتم یا هشتم هم تعلق نداریم، جایی که الان در آن حضور داریم”.

آقای خاص در ادامه گفت:” اما اگر بتوانیم این روند را تسریع کنیم و نتایجی بدست بیاوریم که خیلی زود ما را در جایگاهی که به آن تعلق داریم قرار دهد، این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برایمان بیفتد. ما به یک مقدار زمان نیاز داریم”.

مورینیو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:” ما باید از خیلی جهات پیشرفت کنیم و در حال پیشرفت هستیم. چون  ما استعداد و اشتیاق لازم برای پیشرفت را داریم و بنابراین من شک ندارم که پیشرفت خواهیم کرد”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.