صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / سهمیه‌بندی، مصرف بنزین را ۱۹ درصد کاهش داد
سهمیه‌بندی، مصرف بنزین را ۱۹ درصد کاهش داد

رئیس شورای عالی استان‌ها:

سهمیه‌بندی، مصرف بنزین را ۱۹ درصد کاهش داد

کسب و کار نیوز:رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه سهمیه‌بندی مصرف بنزین را ۱۹ درصد کاهش داد، گفت: تردد خودروهای تک‎سرنشین در تهران ۲۰۰ هزار مورد کاهش و استفاده از مترو ۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, مرتضی الویری امروز (پنجشنبه ۲۱ آذرماه) در بیست و ششمین اجلاس شورای عالی استان‌ها درباره اثرگذاری مثبت سهمیه‌بندی بنزین اظهار کرد:  اصلاح قیمت بنزین از اقدامات مهمی است که باید پیش از این اجرا و بسته‌های حمایتی برای حمایت از قشرهای ضعیف طراحی می‌شد.

وی با بیان اینکه سهمیه‌بندی مصرف بنزین را ۱۹ درصد کاهش داد، گفت: تردد خودروهای تک‎سرنشین در تهران ۲۰۰ هزار مورد کاهش و استفاده از مترو ۶ درصد افزایش یافته است.

الویری با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در این لایحه میزان وابستگی به درآمدهای نفتی کاهش قابل توجهی داشته است به گونه‌ای که ۹۰ درصد بودجه از درآمدهای غیرنفتی به ویژه مالیات تامین می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: باید چالش کاهش شدید درآمدهای نفتی در شرایطی که ثبات جهانی وجود ندارد را به فرصت تبدیل کرده و به سوی حذف درآمدهای نفتی از بودجه پیش رویم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.