صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / این پیروزی یعنی بایرن باید همینطور ادامه دهد
این پیروزی یعنی بایرن باید همینطور ادامه دهد

هانس فلیک:

این پیروزی یعنی بایرن باید همینطور ادامه دهد

کسب و کار نیوز:بایرن مونیخ دیشب با پیروزی 3-1 مقابل تاتنهام با اقتدار به عنوان تیم اول گروه B راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد و هانس فلیک مربی موقت این تیم بازیکنانش را به خاطر این موفقیت تحسین کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بایرن مونیخ دیشب در آخرین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه خود استادیوم آلیانز آرنا میزبان تاتنهامی بود که حالا با هدایت سرمربی جدیدش ژوزه مورینیو امیدوار بود بتواند انتقام شکست سنگین از بایرن در بازی رفت دو تیم در لندن را بگیرد. ولی در این بازی خبری از انتقام نبود و این باواریایی‌ها بودند که با پیروزی ۳-۱ توانستند مقتدرانه و با ۱۸ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله یک‌هشتم شوند.

بایرن با پیروزی دیشب و کسب ۱۸ امتیاز بهترین عملکرد خود در این مرحله از لیگ قهرمانان را ثبت کرد تا نشان دهد خود را یکی از مدعیان امسال می‌داند. هانس فلیک در پایان بازی عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و گفت این پیروزی بعد از دو شکست پیاپی در بوندس‌لیگا مقابل لورکوزن و گلادباخ نشانه‌ای است که بایرن باید وضعیت فعلی‌اش را حفظ کرده و به همین ترتیب به پیشرفت ادامه دهد.

فلیک در پایان بازی گفت:” همه تعریف و تمجیدها باید نثار تیم شود، به خصوص بعد از دو بازی‌ای که در آنها با بدشانسی شکست خورده بودیم. برای ما مهم بود که به همان شیوه خودمان بازی کنیم، از جلو شروع به دفاع کنیم و وقتی حریف را تحت فشار می‌گذاریم حالت تهاجمی داشته باشیم”.

مربی موقت بایرن در ادامه گفت:” ما امروز همه چیز را درست انجام ندادیم ولی بردیم و این پیروزی نشانه‌ای است که می‌گوید باید با همین شرایط فعلی به حرکت در مسیر بهتر شدن ادامه دهیم. ما می‌دانیم که تا وقفه تعطیلات زمستانی سه بازی دیگر در پیش داریم و در این مدت فشار به بازیکنان افزایش می‌یابد پس باید تمرکز زیادی داشته باشیم و کاری کنیم یازده بازیکنی که امروز فیکس بودند در بازی برمن هم در زمین باشند تا سه امتیاز آن بازی را هم بدست بیاوریم”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.