صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ژاوی: باید مقابل لیورپول بازی کنیم
ژاوی: باید مقابل لیورپول بازی کنیم

دوحه تحت الشعاع جام باشگاه های جهان

ژاوی: باید مقابل لیورپول بازی کنیم

کسب و کار نیوز:از امشب پایتخت قطر میزبان یکی از سلسله تورنمنت های معتبر فوتبال جهان خواهد بود، جایی که قهرمانان قاره های مختلف تلاش برای بالا بردن جام باشگاه های جهان را استارت می زنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه , قطر به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ براساس استراتژی که در میزبانی از تورنمنت های مهم فوتبال دنیا داشت توانست در اولین گام میزبانی جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۱۹ را به دوحه منتقل کند تا بعد از سال ها که ژاپن میزبان این تورنمنت بود، بازی ها به خاورمیانه کشیده شود.

حضور هشت تیم در این جام آن هم با فرمول عجیب برگزاری بازی ها باعث شد تا دوحه از چند روز پیش تحت الشعاع آغاز این رقابت ها باشد به خصوص که السد به عنوان میزبان جواز حضور در این رقابت ها را دریافت کرد تا ژاوی هرناندز سرمربی جوان اسپانیایی که خود با بارسلونا این جام را بالای سر برده است این دفعه در قامت سرمربی شاگردانش را رهبری کند.

روزنامه امروز دوحه مثل روزهای گذشته جلد اول خود را به حواشی و اخبار جام باشگاه های جهان اختصاص دادند و در این بین بیشتر توجهات نیز معطوف به واکنش ژاوی و برنامه های او برای موفقیت السد در این تورنمنت مهم بود. مهندس سابق اسپانیایی ها که تجربه بازی در جام باشگاه های جهان را با بارسلونا در کارنامه دارد امروز تیتر اول این روزنامه ها بود به خصوص که عبور از سد اولین حریف و رسیدن به بازی لیورپول هدف بزرگ ژاوی و شاگردانش تلقی شد.

السد امشب در ورزشگاه حمد بن جاسم در اولین مرحله جام باشگاه های جهان ۲۰۱۹ به مصاف حریفی گمنام از کشوری به نام کالدونیا از اقیانوسیه خواهد رفت. این بازی در حالی در خانه اصلی السد برگزار می شود که پیش از این فیفا از ورزشگاه خلیفه به عنوان میزبان بازی ها نام برده بود ولی گویا السدی ها جواز میزبانی در ورزشگاه کوچک اما مدرن خود را دریافت کردند تا با عبور از این بازی گام اول برای رسیدن به قهرمان اروپا و لیورپولی ها را بردارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.