صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توکلی: نشان دادیم آدم های باشرفی هستیم
توکلی: نشان دادیم آدم های باشرفی هستیم

تی تی ها ثابت کردند که فقط شعار نمی دهند؛

توکلی: نشان دادیم آدم های باشرفی هستیم

کسب و کار نیوز:شاهین توکلی مدافع گلزن ماشین سازان می گوید در دربی تبریز نشان دادند که تمامی حرف و حدیث ها راجع به دربی تبریز اشتباه بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه , شاهین توکلی مدافع گلزن ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما راجع به برد این هفته تیمش در دربی تبریز عنوان داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود. از اول هفته که تمریناتمان را برای این بازی شروع کردیم هدفمان فقط برد بود و کادرفنی هم روی برد این بازی تاکید داشتند. صحبت هایی بود مبنی بر اینکه این دو باشگاه برای یک نفر است و ماشین سازی برای تراکتور بازی خواهد کرد تا این تیم را از بحران درآورد ولی ما ثابت کردیم که آدم های باشرفی هستیم و فوتبالی پاک بازی می کنیم. خدا را شکر که این موضوع به همه ثابت شد.

توکلی راجع به جایگاه بهتر ماشین سازان نسبت به تراکتور در جدول رده بندی نیز اظهار داشت: شرایط جدول مدام در حال تغییر هست و من امیدوارم که تراکتور هم به روزهای خوبش برگردد. امیدوارم در جدول بالا بیایند و برای قهرمانی حرکت کنند چرا که بازیکنان بسیار بزرگی دارند، فوتبال خوبی بازی می کنند و طرفداران بسیار خوبی هم دارند. ما هم بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم که شرایطمان را هر روز بهتر کنیم.

مدافع گلزن سبزقباها که دو هفته متوالی است در امر گلزنی موفق ظاهر شده، راجع به گل هایی که به ثمر رسانده هم گفت: بابت این که توانسته ام دو هفته پیاپی گل بزنم خدا را شکر می کنم. ما ضربه ایستگاهی زن ihd خوبی داریم و هر هفته هم روی این ضربات تمرین می کنیم. خدا را شکر که تلاش هایمان به ثمر نشست و خوشحالم که توانستم گلزنی کنم.

مدافع سبزپوشان در پایان راجع به تشویق تیمش توسط تی تی ها در انتهای بازی هم گفت: واقعا سنگ تمام گذاشتند و دستشان درد نکند. در عمل اثبات کردند که تیم های آذربایجان برایشان فرقی ندارد و این موضوع فقط یک شعار نبوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.