صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / میلان باکیفیت است و می‌تواند بهتر شود
میلان باکیفیت است و می‌تواند بهتر شود

استفانو پیولی:

میلان باکیفیت است و می‌تواند بهتر شود

کسب و کار نیوز:استفانو پیولی، سرمربی آث میلان بعد از پیروزی 3-2 این تیم مقابل بولونیا از کیفیت بازی شاگردانش تقدیر کرد و گفت میلان حالا باید این کیفیت را با بازی‌های سفت و محکم ترکیب کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آث میلان دیشب در زمین بولونیا به مصاف این تیم رفت و در یک بازی دشوار در نهایت موفق شد حریف را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. استفانو پیولی در پایان بازی گفت این پیروزی برای میلان یک نقطه عطف نیست بلکه قدم دیگری در مسیر پیشرفت و رسیدن به جایگاه مورد نظر به حساب می‌آید. پیولی معتقد بود که میلان نشان داده تیم باکیفیتی است ولی حالا باید این کیفیت را با بازی‌های سفت و محکم ترکیب کند.

در اینکه میلان در هفته‌های اخیر در حال پیشرفت بوده شکی نیست چرا که می‌توان گفت بازی دیشب میلان بهترین عملکرد این تیم در فصل جاری سری آ بود. شاگردان پیولی هفته گذشته هم در مقابل پارما ۱-۰ به پیروزی رسیده بودند و دیشب دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آوردند.

پیولی برای اینکه ترکیب برنده بازی مقابل پارما را دستکاری نکند همان یازده بازیکن فیکس آن بازی را به میدان فرستاد تا در نهایت با گل های پیونتک از روی نقطه پنالتی، تئو هرناندز و جیاکومو بوناونتورا به پیروزی برسد.

پیولی در پایان بازی گفت:” هدف ما بازی بعدی است. ما باید نکات مثبت‌مان را تقویت کنیم. این بازی عالی بود. یک بازی زیبا بین دو تیم هجومی که می‌خواستند گلزنی کنند. ما امسال باید یک بار دیگر توانایی‌هایمان را باور کنیم. با این کیفیتی که ما داریم اگر بازی‌های سفت و محکم‌تری انجام دهیم می‌توانیم به پیشرفت ادامه دهیم”.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.