صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مقصر این شکست من بودم
مقصر این شکست من بودم

محسن عاشوری:

مقصر این شکست من بودم

کسب و کار نیوز:در هفته اخیر لیگ یک تیم خوشه طلایی شکست سنگینی را در اهواز تجربه کرد و در برابر تیم استقلال خوزستان چهار بر یک شکست خورد. آن هم تیمی که هفته ها نزدیک به قعر جدول قرار داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی در این باره می گوید:« مسئولیت این شکست با من است. تیم از نظر ذهنی برای این بازی آماده نشده بود و با توجه به جایگاه حریف در جدول رده بندی تصور می کرد بازی آسانی را پیش رو دارد. پیروزی در این دیدار را به تیم حریف تبریک می گویم. استقلال خوزستان بر خلاف جایگاهش تیم خوبی نشان داد. برخی از بازیکنان این تیم فصل گذشته در لیگ برتر بازی می کردند و سهراب بختیاری زاده هم تغییر و تحولات خوبی در تیم به وجود آورده است.»

سرمربی تیم خوشه طلایی در خصوص اتفاقی که در رختکن تیم رخ داد، گفت:« ما نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به رختکن آمدیم. در صدد تغییر روند بازی بودیم و می خواستیم دست به یک تعویض بزنیم که بازیکن تعویضی گفت من شرایط روحی و روانی خوبی برای ورود به بازی ندارم چون کوله ام را دزیده اند! اتفاقی که در بین دو نیمه متوجه آن شدیم این بود که کوله دو بازیکن را دزدیده بودند و این اتفاق از نظر روحی و روانی برای دو بازیکن خیلی بد بود چون گوشی همراه آنها هم در کوله قرار داشت. تیم ما در نیمه دوم گل دوم را روی ضد حمله خورد. برای جبران گل های خورده دست به بازی ریسکی زدیم و با سه دفاع بازی کردیم که این ریسک نتیجه معکوس داشت و دو گل دیگر هم خوردیم.»

محسن عاشوری در پایان گفت:« شکست اگر چه تلخ است اما درس ها و تجربیات خوبی را به تیم انتقال می دهد. ما در این بازی متوجه خیلی از چیزها شدیم. به یقین دستاوردهای این شکست ارزشمند است و در آینده به کار ما خواهد آمد. فوتبال ادامه دارد. ما تلاش خواهیم کرد در دو بازی آتی با شکست حریفان جایگاه بهتری در جدول رده بندی به دست بیاوریم و در تعطیلات زمستانی برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کنیم. مقصر این شکست من بودم چرا که من باید تیم را از نظر روحی و روانی و فنی برای این بازی آماده می کردم که متاسفانه این کار با وجود همه تلاش هایی که من و همکارانم داشتیم به خوبی صورت نگرفت. »

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.