صفحه اصلی / استان ها / تامین شکر و برنج مورد نیاز بازار در سمنان
تامین شکر و برنج مورد نیاز بازار در سمنان

در فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها

تامین شکر و برنج مورد نیاز بازار در سمنان

کسب و کار نیوز :رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان، از تامین ۲۸۸ تن شکر و ۳۱۴ تن برنج در این استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما,استان سمنان، بهروز اسودی گفت : ۱۹۳ تن شکر از طریق فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها در این استان توزیع شده و ۹۵ تن نیز در حال حمل به استان سمنان است.
وی افزود: به منظور رفع نیاز بازار ، ۳۱۴ تن برنج پاکستانی هم به استان سمنان تخصیص داده شده که به زودی در شبکه توزیع قرار می گیرد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان همچنین درباره قیمت اقلام اساسی در بازار این استان گفت : هم اکنون گوشت مرغ با قیمت کیلویی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان ، تخم مرغ به قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان ، گوشت قرمز گرم گوسفندی با قیمت ۸۰ هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت ۶۹ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
اسودی تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و بمنظور جلوگیری و مقابله با افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات ، دو هزار و ۳۴۷ مورد بازرسی در استان سمنان انجام و ۲۰۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تنظیم شده است.
اسودی گفت : در این مدت ۱۷۷ مورد شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صمت استان سمنان هم اعلام شده که ۹۲ مورد تخلف محرز شده است.
درج نکردن قیمت ، گران فروشی ، ارائه نکردن فاکتور و صادر نکردن صورتحساب و تقلب از بیشترین تخلفات محرز شده در این بازرسی ها بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.