صفحه اصلی / استان ها / کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده
کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده

کشف ۲۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده

کسب و کار نیوز :رئیس ‌پلیس آگاهی استان زنجان گفت: یک محموله قاچاق در خدابنده که حاوی ۲۰۰ هزار نخ سیگار بود، کشف و ارزش تقریبی آن بیش از یک میلیارد ریال تخمین زده ‌شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با تعداد افراد دستگیر شده در این باند، اظهار ‌کرد: این طرح کشف محموله سیگار قاچاق به صورت یک طرح مشترک انجام شده ‌بود و عاملان آن که تعداد دو نفر بودند، دستگیر و برخوردهای قانونی لازم، با آن‌ها انجام ‌شد.

وی در خصوص اقدامات مقابله‌ای و نحوه برخورد اداره آگاهی با قاچاقچیان، عنوان ‌کرد: محموله سیگار قاچاق در خدابنده کشف و قاچاقچیان شناسایی و پس از آن متهمان به تعزیرات حکومتی تحویل داده ‌شدند. اصولا در این کشفیات جرایمی چندین برابری برای عاملان آن در ‌نظر گرفته‌ شده و جرایم اخذ و خودروی آن‌ها توقیف می‌شود.

این مسئول در ارتباط با درصد تغییر کشفیات سیگار قاچاق نسبت به سنوات گذشته، اظهار ‌کرد: در طول سال‌جاری یا به عبارتی در ۹ ماهه اخیر، کشفیات سیگار قاچاق نسبت به سنوات گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته‌ است.

رئیس‌ پلیس آگاهی استان ‌زنجان در خصوص مبدا و مقصد محموله‌های سیگار قاچاق، بیان ‌کرد: که اکثریت‌ قریب به ‌اتفاق محموله‌های سیگار کشف ‌شده شامل انواع برندها بوده که عموما مبدا آن‌ها شهرستان‌های سقز و مهاباد و مقصد آن به سمت تهران است که در پی عملیات اطلاعاتی و عملیاتی، این سیگارها کشف‌ می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.