صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پایانی تلخ برای مشتریان اسکوتر برقی ۷۰۰ دلاری
پایانی تلخ برای مشتریان اسکوتر برقی ۷۰۰ دلاری

استارتاپ یونیکورن شکست خورد؛

پایانی تلخ برای مشتریان اسکوتر برقی ۷۰۰ دلاری

کسب و کار نیوز- درب های استارتاپ «یونیکورن» (Unicorn) به خاطر کمبود منابع مالی بسته شد. این استارتاپ در زمینه تولید اسکوترهای برقی فعالیت می کرد و مؤسس آن «نیک ایوانز» (موسس شرکت Tile) است.

به گزارش کسب و کار نیوز ،«نیک ایوانز» (Nick Evans)، مدیرعامل استارتاپ یونیکورن با ارسال ایمیلی به مشتریان می گوید که آنها تمام بودجه خود را صرف تبلیغ در فیسبوک و گوگل کرده اند و در ازای این کار فقط ۳۵۰ سفارش برای اسکوترهای برقی ۶۹۹ دلاری خود دریافت کرده اند. اسکوترهای این کمپانی از قابلیت های متعددی از جمله ردیابی با GPS و قفل از طریق تلفن هوشمند بهره می برند و با محصولات کمپانی Tile سازگار هستند. این شرکت نیز توسط ایوانز تاسیس شده و در زمینه تولید محصولاتی که با بلوتوث ردیابی می شوند، فعالیت می کند.

مدیران استارتاپ یونیکورن قصد دارند با فروش دارایی های باقی مانده این استارتاپ، بخشی از بدهی های خود را پرداخت کنند؛ ولی ایوانز با اشاره به اینکه احتمال این کار بسیار پایین است، در انتهای ایمیل از مشتریان معذرت خواهی کرده است. مشتریان مالباخته از این اتفاق به شدت ناراحت هستند و برخی از آنها ایوانز را به دزدی محکوم کرده اند. یکی از آنها از اینکه این استارتاپ بدون رساندن حتی یک اسکوتر برقی به دست مشتریان بسته شده، ناراحتی خود را ابراز کرد. یکی دیگر از مشتریان با اشاره به از دست دادن تمام ۹۹۸ دلار خود به خاطر سفارش دو اسکوتر، ایوانز را «دزد» خطاب کرده و می گوید: «برایم شوکه کننده بود که کسی مثل نیک ایوانز که به خاطر شرکت Tile در حوزه فناوری شناخته شده است، این چنین فریبکارانه عمل کرد.»

به مشتریان مالباخته توصیه شده تا با شرکت های کارت اعتباری خود تماس بگیرند و شکایت خود را از طریق آنها پیگیری کنند. استارتاپ یونیکورن شش ماه قبل متولد شد و امیدوار بود با محبوبیت سرویس های اجاره اسکوتر برقی همانند Bird و Lime به موفقیت رسیده و خود را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه در حوزه اسکوترهای اشتراکی معرفی کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.