چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / باید به گریزمان تبریک گفت
باید به گریزمان تبریک گفت

لوئیس سوارز:

باید به گریزمان تبریک گفت

کسب و کار نیوز :لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای بارسلونا، تمجید ویژه ای از عملکرد آنتوان گریزمان، هم تیمی فرانسوی خود انجام داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا دیشب در ورزشگاه نوکمپ میزبان مایورکا بود و در نهایت با نتیجه ۵-۲ به پیروزی رسید. آبی اناری ها با پیروزی دیشب ۳۴ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفتند.

گل چهارم بارسلونا در بازی دیشب به شکلی فوق العاده زیبا و روی نبوغ لوئیس سوارز به ثمر رسید. این ستاره اروگوئه ای پس از پایان دیشب درباره این گل فوق العاده و به طور کلی پیروزی مقابل مایورکا گفت: ” تنها فرصتی که در اختیار من گرفت همان بود. در زاویه خوبی قرار نداشتم اما خوشبختانه گلزنی کردم. باید از فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گرفت استفاده می کردیم و همین کار را نیز انجام دادیم. مهم ترین چیز پیروزی بود. برد مقابل مایورکا با وجود دو گلی که دریافت کردیم فوق العاده بود.”

سوارز در ادامه درباره عملکرد آنتوان گریزمان نیز گفت: ” کاملا به خاطر عملکرد فوق العاده ای که ارائه می دهد خوشحال هستیم. او باید به هماهنگی نیاز داشت و همین کار را هم انجام داد. شما باید به خاطر این موضوع به گریزمان تبریک بگویید.”

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.