صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / باید با مسی مانند دیگران رفتار شود
باید با مسی مانند دیگران رفتار شود

سرمربی مایورکا:

باید با مسی مانند دیگران رفتار شود

کسب و کار نیوز :در جریان بازی دیشب بارسلونا و مایورکا، درگیری لفظی لیونل مسی و سرمربی مایورکا حاشیه ساز شد؛ موضوعی که بعد از بازی واکنش ویسنته مورنو، سرمربی مایورکا را به همراه داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا دیشب با نتیجه ۵-۲ موفق به شکست مایورکا شد. نکته عجیب بازی دیشب اما به تنش و بحث لفظی ایجاد شده بین لیونل مسی و ویسنته مورنو، سرمربی مایورکا باز می گردد؛ جایی که این دو نفر بعد از گل اول مایورکا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

در این صحنه بازیکن مایورکا خطای نسبتا شدیدی روی پای لیونل مسی انجام داد و بعد از آن ستاره آرژانتینی بارسلونا نسبت به این موضوع معترض شد و از داور درخواست کرد که به او کارت زرد نشان بدهد. اعتراض مسی با واکنش مورنو همراه بود؛ موضوعی که باعث شد در کناره های زمین یک تنش لفظی بین مسی و مورنو به وجود بیاید.

بعد از پایان بازی دیشب مورنو نسبت به در گیری اش با مسی واکنش نشان داد و گفت: ” برخی بازیکنان در حباب هستند و شما نمی توانید هیچ استدلال یا اظهارنظری درباره آن ها داشته باشید. مسی یک بازیکن متفاوت است اما در نهایت او نیز یک انسان است و باید مانند دیگران با او هم رفتار شود. داور به او گفت که آن صحنه خطای شدیدی نبوده اما مسی این موضوع را قبول نکرد. دیگر نیازی نیست بیش از این به او اهمیت داده شود.”

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.