صفحه اصلی / استان ها / ظرفیت طرح ملی تأمین مسکن کرمانشاه پر شد
ظرفیت طرح ملی تأمین مسکن کرمانشاه پر شد

ظرفیت طرح ملی تأمین مسکن کرمانشاه پر شد

کسب و کار نیوز : ثبت‌نام طرح اقدام ملی تامین مسکن در استان کرمانشاه امروز آغاز شد و با گذشت یک ساعت ظرفیت در برخی از شهرستان‌ها تکمیل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما,مرکز کرمانشاه فرشید صالحی مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی ثبت‌نام طرح اقدام ملی در استان کرمانشاه ساعت ۱۰ صبح امروز همزمان در استان‌های همدان، یزد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
صالحی با اشاره به اینکه ساخت مسکن در تعهد راه و  بنیاد مسکن خواهد بود تصریح کرد: ثبت‌نام تنها از طریق سامانه tem.mrud.ir امکان پذیر خواهد بود.
صالحی درباره شرایط متقاضیان در این طرح، افزود:در این طرح شروط اصلی تاهل فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن ۵ سال سابقه سکونت در شهر لحاظ شده است.
مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی استان گفت: توانایی تامین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک و امکان سپرده گذاری ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی از دیگر شرط‌های ثبت‌نام است و زنان خود سرپرست نیز باید حداقل ۳۵ سال سن داشته باشند تا بتوانند دراین طرح نام نویسی کنند.
وی میزان تسهیلات طرح اقدام ملی را ۷۵ میلیون تومان و نرخ سود بازپرداخت آن را ۱۸ درصد اعلام کرد و گفت: دراین طرح دوره ساخت خانه‌ها حداکثر دو سال است و بعد از آن پرداخت اقساط شروع می‌شود که دوره زمانی باز پرداخت آن حدود ۱۰ سال است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.