صفحه اصلی / استان ها / برفروبی و پاکسازی جاده‌های استان مرکزی
برفروبی و پاکسازی جاده‌های استان مرکزی

برفروبی و پاکسازی جاده‌های استان مرکزی

کسب و کار نیوز :مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی : بیش از هزار کیلومتر از جاده‌های استان با آغاز بارش‌ها تاکنون برفروبی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما,مرکز اراک؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: هزار و ۶۰۰ کیلومتر باند از جاده‌های این استان با آغاز بارش‌ها، از دیشب تا کنون برفروبی و پاکسازی شده است.
علی زندی‌فر افزود: برفروبی و پاکسازی این جاده‌ها را ۴۵ گروه راهداری متشکل از ۱۷۰ نفر راهدار و ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات در شهرستان‌های شازند، خنداب، تفرش و آشتیان انجام داده اند..
وی با بیان اینکه ۷۰۰ تن مخلوط شن و ماسه نیز برای جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث در جاده‌های استان مرکزی پخش شده است، افزود : هم اکنون جاده‌های استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
زندی فر گفت : با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها تا روز یکشنبه در استان مرکزی، نیاز است رانندگان هنگام سفر ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ ، خودروی خود را به وسایل گرمایشی تجهیز کنند.
۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه ، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.