صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / ایجاد شرایط برای سرمایه‌گذاری آحاد مردم در بورس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد

ایجاد شرایط برای سرمایه‌گذاری آحاد مردم در بورس

کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اکنون مدیریت بانک مرکزی بر بازار به صورت متمرکز بوده و تدابیر منسجمی هم صورت گرفته است، گفت: مردم نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و بورس اقدام کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایبنا، علی اکبر کریمی با اشاره به وضعیت بازار ارز و سکه پس از اصلاح نرخ بنزین، گفت: اکنون مدیریت بانک مرکزی بر بازار به صورت متمرکز بوده و تدابیر منسجمی هم صورت گرفته است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با حضور میدانی رئیس کل بانک مرکزی در بازار دغدغه جدی برای این بخش وجود ندارد، افزود: بحث سفته بازی و بورس بازی برای سکه نشان داد که ممکن است در مقاطع کوتاه مدت سودآوری برای افراد داشته باشد، اما آحاد مردم اگر بخواهند با حجم بالا وارد بورس بازی شوند زیان زیادی خواهند دید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه در سال ۹۷ بسیاری از افراد با ورود بیجا به بازار ارز و سکه متحمل ضررهای بسیار شده و سرمایه خود را از دست دادند، تصریح کرد: توصیه این است که مردم وارد این نوع موضوعات نشوند و تا جایی که می‌توانند سرمایه‌ها خود را در بازارهای سرمایه و بورس هزینه کنند.

کریمی ادامه داد: ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بورس و بازار سرمایه وجود دارد و به لحاظ قانونی نیز مردم باید بدانند که ورود به بازار ارز اکنون به منزله قاچاق است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم باید به تجارب گذشته توجه کرده و بدانند که سرمایه‌گذاری در بازار ارز و سکه عایدی نخواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.