صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / ثبت نام مسکن ملی پنج استان از ۱۶ آذر آغاز می شود

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت

ثبت نام مسکن ملی پنج استان از ۱۶ آذر آغاز می شود

کسب و کار نیوز - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس تصمیم جدید از روز شنبه ۱۶ آذر ثبت نام مسکن ملی به جای سه استان در پنج استان کشور آغاز می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود محمودزاده گفت: با هدف جبران وقفه در ثبت نام مسکن ملی، ظرفیت جدیدی برای ثبت نام ایجاد شده است.

وی گفت: براین اساس علاوه بر سه استانی که از قبل در نوبت ثبت نام بودند دو استان دیگر هم وارد فرآیند ثبت نام و شناسایی متقاضیان می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفت: علاوه بر چهارمحال و بختیاری، یزد و همدان، ثبت نام از متقاضیان استان‌های کرمانشاه و خوزستان هم انجام می‌شود.

وی از تغییر گروه‌بندی استان‌ها خبر داد و گفت: از ۱۶ آذر به بعد ثبت نام‌ها از گروه‌های سه تا چهارتایی به گروه‌های پنج تا ۶ تایی تقسیم‌بندی می‌شود و بعد از مهلت سه روز، ثبت نام پنح استان دیگر اعلام می‌شود.

بر اساس توضیحات معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی تا پایان آذر ماه ثبت نام مسکن ملی در تمام استان‌ها تمام می‌شود.

محمودزاده در زمینه ثبت نام تهرانی‌ها در مسکن ملی گفت: تا پایان آذرماه ثبت نام منقاضیان تهرانی هم برای مسکن ملی انجام می‌شود.

وی گفت: تلاش می‌شود بیشترین ظرفیت را برای تهران ایجاد کنیم و بر همین اساس ثبت نام تهرانی‌ها در سامانه تاکنون به تعویق افتاده، اما درآذر ماه جاری انجام می‌شود.

معاون وزارت راه وشهر‌سازی تصریح کرد: اکنون و در مرحله نخست ثبت نام مسکن ملی؛ هیچ ثبت نامی برای طرح‌های مشارکتی مسکن (مثل مسکن تهرانسر) انجام نمی‌شود و ثبت نام فعلی مربوط به طرح‌های واگذاری ٩٩ ساله زمین است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.