صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آرسن ونگر و حمایت ویژه از VAR
آرسن ونگر و حمایت ویژه از VAR

آرسن ونگر و حمایت ویژه از VAR

کسب و کار نیوز :آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که بهبود وضعیت VAR به آموزش بیشتر پیرامون این موضوع احتیاج دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به مقل از ورزش سه, فناوری VAR یکی از حاشیه ساز ترین اتفاقات فوتبال اروپا در فصل جدید بوده است. بسیاری از تیم ها و هواداران نسبت به روش استفاده از این فناوری معترض شده و خواستار تغییر در ساختار آن هستند.

آرسن ونگر که اخیرا به عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال انتخاب شده بود، مصاحبه جالبی در رابطه با VAR انجام داده و به نوعی از این فناوری در برابر اعتراضات دفاع کرده است. سرمربی سابق آرسنال در وهله اول معتقد است که داوران به یک مانیتور در کنار زمین احتیاج دارند. او در این باره گفت:” داوران به یک مانیتور در کنار زمین احتیاج دارند تا از درستی تصمیم اخذ شده مطمئن شوند. این مهم ترین نگرانی است.”

ونگر در ادامه در رابطه با استفاده از VAR در لیگ برتر انگلیس گفت: ” به نظر من این فناوری خیلی بهتر از چیزی است که هواداران فکرش را می کنند. پیش از این شاهد تصمیمات عجیب و اشتباهی در داوری بوده ایم که خود من هم از آن ضربه خورده ام. به خاطر داشته باشید که VAR در این فصل برای اولین بار به انگلیس آمده و قطعا نواقصی نیز خواهد داشت. مطمئن هستم که مشکلات با برخی آموزش ها حل خواهد شد.”

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.