صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / کسب درامد از طریق استخراج ابری بیت کوین
کسب درامد از طریق استخراج ابری بیت کوین

کسب درامد از طریق استخراج ابری بیت کوین

کسب و کار نیوز - بیت کوین امروزه یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد از شبکه دیجیتال است، در واقع یک ارز آنلاین و بر پایه رمزنگاری های دودویی است که شما می توانید با خرید و فروش و همین طور ماین یا همان استخراج به کسب درآمد عظیمی در این زمینه برسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، بیت کوین وقتی شروع به کار کرد بسیار ارزان به فروش می رسید. اما در طول چند سال اخیر اتفافی که در مورد این نوع ارز دیجیتال به گوش می رسد ارقام عجیبی است که هوش از سر می برد.

در واقع شما می توانید با استخراج بیت کوین از سرور های رمزگذاری شده، پس از طی چند مرحله آن را به فروش برسانید.

 توجه نمائید که خرید و فروش بیت کوین نیز خود منبع درآمدی برای بسیاری از کسانی است که آن را در یک مقطع زمانی خریداری کرده و پس از مدتی با افزایش ارزش به فروش می رسانند.

در واقع کسب درآمد از طریق بیت کوین تضمین های بزرگی خواهد داشت که به هیچ عنوان قابل ردیابی نبوده و همین طور شما می توانید در هر زمان بدون محدودیت آن را به فروش برسانید.

ویژگی های مثبت بیت کوین

بیت کوین غیرمتمرکز است، یعنی مختص یک کشور، ایالت، مکان و نقطه زمانی و جغرافیایی نیست. کل سعی و تلاش طراح آن نیز چنین مسئله ای بوده، در صورتی که برای شما مهم است فعالیتتان در یک بازار و یا تجارت ناشناس و بدون ردگیری باشد بهترین گزینه برای انتخاب ارز های دیجیتال و در راس آن ها و محبوب ترین ها بیت کوین است.

در صورتی که ترجیح می دهید بیت کوین را ماین کنید باید به چند نکته کلیدی و مهم توجه فرمائید. نخست این که نیاز به تجهیزات خاص، سخت افزاری های پردازشی قوی و همین طور قدرت و ولتاژ برق بالایی خواهید داشت. در غیر این صورت ممکن است یا نتیجه نگیرید و یا دستگاه های شما پس از مدتی فعالیت از کار افتاده و ضرر زیادی را متحمل شوید.

بعلاوه تمامی مواردی که به شما عزیزان شرح دادیم، ماین کردن مصرف برق بالا داشته و در پی این مسئله باید سیستم های تهویه زیادی نیز در سوله و انبار خود قرار دهید (انجام عملیات استخراج بیت کوین به صورت آنلاین از طریق سیستم های ضعیف و در فضا های خانگی امکان پذیر نیست). حتی لپ تاپ رم ۱۶ و پردازنده چند هسته ای شما نیز این قابلیت را ندارد.

روش های استخراج آنلاین بیت کوین

تقسیم روش های استخراج آنلاین بیت کوین نیز خود چندین بخش را در نظر می گیرد، فراموش نکنید که در مدل سنتی که شما کل تجهیزات را آماده می کنید، هم دردسر  راه اندازی آن ها بالا است و هم هزینه زیادی خواهند داشت.

استفاده از سرویس های ابری می تواند گزینه فوق العاده و جایگزین مناسبی باشد. در این روش یک فضای پردازشی قدرتمند درست مانند ماشین های مجازی در اختیار شما قرار می گیرد. بگذارید با یک مثال ساده در این مورد به شما شرح دهیم که چگونه می توان از سرویس های کلود استفاده کرد، گوگل درایو یک امکان آپلود فایل ها در یک هارد مجازی است.

یعنی کامپیوتر شما دیگر ظرفیت لازم برای ذخیره تصاویر و ویدیو ها را نخواهد داشت. در این حین می تواند آن ها را روی یک سرور در منطقه و یا حتی کشور و قاره دیگر آپلود کنید.

این فایل ها برای هر زمانی که بخواهید روی سرور های پرسرعت قرار می گیرند. در هر جای دنیا با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید. خطری نیز اطلاعات شما را تهدید نمی کند.

آشنایی با مفهوم کلود ماینینگ

روش کلود ماینینگ نیز در حال حاضر چنین عملیاتی را انجام می دهد، شما یکی از سه نوع ماشین های مجازی را خریداری می کنید، این کار بسته به قرارداد شما با شرکتی که انتخابش می کنید متفاوت است، سه ماهه، شش ماهه، طولانی تر و… بهترین دوره زمانی برای قرارداد دوره های زمانی یکساله و دوساله هست که توسط شرکت High Mining ارایه میگردد.

به یاد داشته باشید که وقتی در مورد سرویس های کلود صحبت می کنیم مسئله این است که آن ها بسیار در بازار دیده می شوند و قطعا اطمینان به آن ها همانقدر که مردم به سرویس های آپلود فایل کلود اعتماد ندارند سخت است.

در این وضعیت فاکتور های خاصی وجود دارد که شما را در مورد انتخاب یکی از آن ها مطمئن می سازد. فراموش نکنید که استخراج بیت کوین زمان زیادی را نیاز خواهد داشت، از طرفی وقتی روی یک پردازنده و سیستم سخت افزاری اجرا می شود شما امکان جابجایی آن را ندارید، مگر این که از نمونه کلود آن استفاده کنید.

استخراج ارز دیجیتال به صورت آنلاین نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد. اگر واقع بینانه در این مورد به شما عزیزان شرح دهیم باید گفت که نمونه های کلاد آن مزایای به مراتب بهتر و مهم ترین دارند.

پس بهتر است در مورد این روش بیشتر تحقیق کنید و حتما اگر می خواهید وارد بازار ارز دیجیتال شوید، پیگیر این مسئله باشید.

انواع سیستم های استخراج ارز به صورت ابری

سیستم های استخراج ارز دیجیتال بر پایه مدت زمانی که شما از آن ها فعالیت می خواهید درصدی از سود حاصل را کسب می کنند، در صورتی که شرکتی در این باره و میزان سود مشارکت شفاف سازی نداشته باشد، احتمالا با خطر روبرو شده اید، سرمایه شما در بازار دیجیتال به خطر خواهد افتاد. بنابراین سعی کنید از شرکت‌های شناخته شده مانند high Mining استفاده کنید.

بهتر است به فکر تعویض این برند و شرکت باشید، از طرق وقتی در مورد سیستم های استخراج صحبت می کنیم باید توجه داشته باشیم که مدل های آن با یکدیگر از زمین تا آسمان فرق می کنند. مثلا در حالت Virtual hosted mining شما یک ماشین مجازی با سرور اختصاصی اجاره کرده و تمامی ابزار ها، نرم افزار ها و سیستم عامل را روی آن نصب می کنید و در نهایت شروع به ماین می کنید.

این روش البته ریسک کم تری دارد، اما باز هم اگر شرکت مناسبی را انتخاب نکنید احتمالا با مشکلات زیادی مواجه می شوید که از جمله آن ها می توان به مشکلات سرور، قطعی های پی در پی و… اشاره نمود.

میزان سود در استخراج بیت کوین

اگر قصد همکاری با شرکت های ارائه خدمات کلود ماین یا همان استخراج ابری را دارید باید چند نکته را در مورد بهره گیری از سود مشارکت به شما شرح دهیم، وقتی برای شما سود حاصل خواهد شد این شرکت ها در باب کسب درآمد بیشتر درصدی از آن را برای خودشان رزرو خواهند کرد. این بسته به اعتبار شرکت می تواند رقم متفاوتی باشد.

برخی شرکت های سودجو با دستکاری در اعداد و ارقام و همین طور عدم شفاف سازی به دنبال سود بیشتر هستند و شما با تحقیق کافی در این زمینه باید این ریسک را به حداقل برسانید.

توجه کنید که این حالت نسبی است نمی توانیم دقیقا مشخص کنیم که آیا یک شرکت تمامی سود حاصل از استخراج را شفاف سازی کرده و در اختیار شما قرار می دهد یا خیر؟ باید نظرات مشتریان، سابقه فعالیت و همین طور عواملی چون اعتبار شرکت را بررسی کنید. در این زمینه شما می‌توانند از خدمات شرکت High Mining استفاده کنید که کلیه هزینه ها را بصورت شفاف در قراردادهای استخراج ابری قید نموده.

هزینه برای این کار نیز بر اساس میزان پردازش، واحد ساعت کاری و همین طور مصرف برق و.. محاسبه خواهد شد. گیگاهش بر ثانیه Gigahash per seconds واحدی است که برای محاسبه این هزینه به کار گرفته می شود.

احتمالا اگر قصد استفاده از روش اجاره بخشی از واحد پردازشی را داشته باشید، با هش بیش از پیش آشنا می شوید، چون شرکت ها قطعا زیاد از آن استفاده خواهند کرد.

شما در روش کلود ماینینگ نیازی به خرید تجهیزات اضافه، مصرف برق در حجم بسیار بالا و همین طور تهیه سیستم تهویه نخواهید داشت.

همچنین مطالعه کنید:

علی توسطی دبیرکل اتاق اصناف ایران شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، وی پیش از این مسئولیت سرپرستی دبیرکلی اتاق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.