صفحه اصلی / سرخط خبرها / تاکنون ۲۳۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس ثبت نام کرده‌اند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

تاکنون ۲۳۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس ثبت نام کرده‌اند

کسب و کار نیوز - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۲ هزار و ۳۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس تا ساعت ۱۴ امروز نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۷۰ نفر زن هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، «سیداسماعیل موسوی» روز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات کشور با تبریک سالروز تصویب قانون اساسی افزود: در راستای اجرای اصولی از قانون اساسی امروز دور هم جمع شده ایم و مقدمات کار را برای تشکیل مجلس یازدهم فراهم می کنیم.

وی اضافه کرد: تا این لحظه ثبت نام ۲ هزار و۳۴۰ نفر نهایی شد و عده ای هم در حال ثبت نام و تکمیل مدارک هستند.

به گفته وی، از صبح امروز تاکنون ثبت نام ۴۷۰ نفر انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با توصیه به مقاماتی که مشمول استعفا بوده اند، اظهار داشت: مقاماتی که طبق اصل ۲۹ قانون اساسی مشمول استعفا بوده اند، اگر استعفا دادند به هنگام ثبت نام استعفانامه خود را با گواهی پذیرش استعفا به همراه داشته باشند.

وی افزود: نکته دیگر اینکه داوطلبانی که با مدارک برای ثبت نام به مراکز انتخاباتی مراجعه می کنند در صورت داشتن همسر و فرزند حتما علاوه بر مدارک خود، کد ملی و سایر اطلاعات سجلی همسر و فرزندان را به همراه داشته باشند تا ثبت نام آنان ناقص نباشد.

موسوی درباره هیات های اجرایی، گفت: تشکیل هیات‌های اجرایی در بیشتر شهرها و استان ها شروع شده است و در برخی مناطق هم هیات های اجرایی تشکیل شد و معتمدان هم از طرف وزارت کشور معرفی شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.