صفحه اصلی / سرخط خبرها / تبلیغات خلاقانه، «توجه مخاطب را به نقص‌ها جلب کنید»

تبلیغات خلاقانه، «توجه مخاطب را به نقص‌ها جلب کنید»

کسب و کار نیوز - در تبلیغات مواد غذایی، معمولا تصاویری از مواد غذایی با ظاهری جذاب یا به اصطلاح همان سوپرمدل‌های دنیای مواد غذایی نمایش داده می‌شود.

کسب و کار نیوز – در تبلیغات مواد غذایی، معمولا تصاویری از مواد غذایی با ظاهری جذاب یا به اصطلاح همان سوپرمدل‌های دنیای مواد غذایی نمایش داده می‌شود. ولی آژانس مارسل پاریس، مجموعه‌ی زیبایی از تبلیغات خلاقانه را برای سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای Intermarché ایجاد کرده است که در آن، به منظور جلب توجه مخاطب نسبت به هدر دادن و ضایعات مواد غذایی، از میوه‌ها و سبزیجاتی با شکل‌های غیرطبیعی استفاده شده است.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ /رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین رحیمی در تشریح عملکرد یکساله پلیس امنیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.