چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / ذخیره یازده میلیون مترمکعب آب در طرقبه – شاندیز
ذخیره یازده میلیون مترمکعب آب در طرقبه – شاندیز

با انسداد ۲۵۷حلقه چاه غیرمجاز

ذخیره یازده میلیون مترمکعب آب در طرقبه – شاندیز

کسب و کار نیوز :یازده میلیون مترمکعب آب با انسداد ۲۵۷حلقه چاه غیرمجاز در طرقبه – شاندیز ذخیره شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, مرکز خراسان رضوی، فرماندار طرقبه – شاندیز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: در هفت ماهه امسال ۱۳۷حلقه چاه غیرمجاز  مسدود و از اضافه برداشت ۵میلیون مترمکعب آب جلوگیری شده است.

سیدحسین حسینی افزود:در مجموع از ابتدای سال۹۷ تا کنون با انسداد ۲۷۵حلقه چاه غیرمجاز در طرقبه-شاندیز ۱۱میلیون مترمکعب آب ذخیره شده است.

وی با اعلام خبر استقرار نماینده آب منطقه ای در شهرستان در هفته های آینده ابراز امیدواری کرد: مشکلات موجود در این حوزه به حداقل برسد.

ارائه گزارش آخرین وضع برخورد با چاه های غیرمجاز و بحث و تبادل و نظر در خصوص مسائل و موضوعات مختلف این حوزه، تامین فضا برای استقرار نماینده آب منطقه ای، اختصاص شعبه قضایی ویژه در شهرستان برای رسیدگی به پرونده های این بخش، ساماندهی رودخانه زشک، مدیریت پل های ایجاد شده بر روی رودخانه زشک و حضور مشاور اجتماعی علاوه بر مشاور فنی در طرحهای صیانت از حریم و بستر رودخانه ها از مهمترین مباحث مطرح و مصوبات در جلسه بود.

۸۸۷حلقه چاه غیرمجاز با اضافه برداشت ۱۳ونیم میلیون مترمکعب در طرقبه-شاندیز شناسایی شده است که تاکنون ۲۷۵مورد آن مسدود شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.