صفحه اصلی / سرخط خبرها / کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می‌یابد
کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی:

کیفیت خدمات به زائران و گردشگران در مشهد افزایش می‌یابد

کسب و کار نیوز :در نشست مشترک مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بر افزایش کیفیت خدمات به زائران امام‌رضا (ع) تاکید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا, ابوالفضل مکرمی‌فر در نشست مشترک با مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: «مشهد به‌واسطه وجود بارگاه امام هشتم(ع) و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و گردشگری سالیانه میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.»

او افزود: «کیفیت خدمات به زائران از مبدا تا مقصد باید افزایش یابد و خدماتی که در مشهد مقدس به زائران ارائه می‌شود باید با سایر نقاط کشور متفاوت باشد.»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به این‌که روزانه بیش از ۲۵۰ پرواز در مشهد انجام می‌شود، تصریح کرد: «در راستای جذب زائر و گردشگر خارجی، پرواز باکو – مشهد، حیدرآباد – مشهد و همچنین مشهد به دوشنبه و‌ بیشکک به زودی برقرار خواهد شد.»

او افزود: «تشکل‌های گردشگری خراسان رضوی آماده همکاری در زمینه جذب گردشگر، افزایش پروازهای داخلی و خارجی، سامان‌دهی گردشگران سلامت و افزایش خدمت‌سانی به زائران و گردشگران است.»

همچنین محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در این نشست به افزایش  خدمات رفاهی، زیباسازی و تسهیل سفر برای زائران تاکید کرد و ادامه داد: «برنامه ریزی برای ایجاد ترمینال خارجی مناسب برای پذیرایی از گردشگران و زائران خارجی و ایجاد باند سوم فرودگاه مشهد در دستور کار است.»

در این نشست تعدادی از مدیران تشکل‌های گردشگری خراسان رضوی حضور داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

بررسی تلویزیون LG OLED C1

به گزارش کسب و کار نیوز ، همان‌طور که در تلویزیون‌های OLED مرسوم است، C1 …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *