صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چرا نیمار مقابل رئال مادرید بازی نکرد؟
چرا نیمار مقابل رئال مادرید بازی نکرد؟

چرا نیمار مقابل رئال مادرید بازی نکرد؟

کسب و کار نیوز :توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در مورد دلایل غیبت نیمار مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اگرچه اخبار حاکی از آن بود که نیمار بعد از سپری کردن دوران مصدومیت می تواند مقابل رئال مادرید به میدان برود، اما توماس توخل نام وی را در آخرین لحظات از فهرست تیمش حذف کرد و ستاره برزیلی یک دیدار مهم دیگر را نیز از دست داد. حالا توماس توخل در نشست خبری بازی مقابل موناکو، در مورد این دیدار و البته درخشش سارابیا مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

توماس توخل گفت: “نیمار هفته قبل و پیش از دیدار مقابل رئال مادرید کمی مشکل داشت و ما در مورد او ریسک نکردیم. در این وضعیت ما می توانیم شرایط را بهتر کنترل کنیم. فکر می کنم نیمار امروز بدون هیچ مشکلی با ما تمرین کرد. نیمار در حال حاضر در اردوی تیم است و او می تواند مقابل موناکو بازی کند.

عملکرد سارابیا؟ اعطای نقشی به سارابیا مانند روزهای حضور او در سویا دشوار است. در سویا او در پستی کمی شبیه به آنخل دی ماریا، نیمار یا کیلیان امباپه بازی می کرد. سارابیا یک بازیکن کلیدی و مسئولیت پذیر در زمین است و می تواند هر فصل ۵۰ یا ۶۰ بازی انجام دهد، اما حالا او نقش دیگری دارد.

سارابیا باید با سبک بازی ما تطبیق یابد، اما او بازیکنی قابل اعتماد و مسئولیت پذیر در زمین بوده و وجود او در زمین برای پاری سن ژرمن اهمیت زیادی دارد. من از اینکه سارابیا موفق به گلزنی مقابل رئال مادرید شد بسیار خوشحالم، زیرا او با تمام توان در تمرینات حاضر می شود.”

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.