صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خلیلیان: قدر سرمایه‌های ورزش را می‌دانیم
خلیلیان: قدر سرمایه‌های ورزش را می‌دانیم

یادداشت سرپرست جدید فدراسیون پزشکی ورزشی

خلیلیان: قدر سرمایه‌های ورزش را می‌دانیم

کسب و کار نیوز :مهرزاد خلیلیان که در دهه هشتاد به مدت پنج سال ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی را به عهده داشت به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, خلیلیان که سابقه مدیرعاملی سپاهان و همچنین مدیرکلی تربیت بدنی اصفهان را در کارنامه دارد، پس از رسیدن به پست سرپرستی یادداشتی را در اختیار “ورزش سه” قرار داد که آن را می خوانید:

“سلام بر ورزش، سلام بر سلامتی؛ مدتی این مثنوی تاخیر شد…

بسیار مفتخرم که پس از چند سال دوری و فراق در خدمت جامعه بزرگ ورزش کشور باشم، آن هم در راستای حفظ و افزایش سلامت و البته راندمان ورزشکاران و قهرمانان بویژه اسطوره های ملی و حرفه ای که می توانند در میادین مختلف داخلی و بین المللی خالق صحنه های پر شور و نشاط باشند.

از مهم ترین سرمایه های ملی کشور ما، نیروی انسانی جوان است و در عرصه ورزش نیز به خوبی از این ظرفیت ملی ارزشمند بهره مند هستیم. در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است بایستی همگان بدانند که یکی از موثرترین و در عین حال محجوب ترین اقشار اجتماع همین قهرمانان هستند. سرمایه هایی که از جان و عمر و تمام وجود خویش مایه گذاشته تا غرور ملی و عزت ما ایرانیان روزافزون شده و پرچم کشور در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز درآید.

کسانی که بعضا با کمترین امکانات ولی با همتی والا و با تلاش، کوشش و تمرینات سخت و مداوم و با کسب پیروزی های مختلف دل مردم را شاد و با تولید نشاط و سرور، خانه هر ایرانی را حتی در خارج از کشور گرم و جذاب نموده و موجی از عشق و شور را به کانون خانواده ها تقدیم می کنند، لذا از والاترین و مورد احترام ترین افراد این جامعه به شمار می روند.

بنابراین ضمن ادای تعظیم به دلاوران عرصه ورزش در سطوح مختلف به ویژه رده های جهانی و المپیک، امید است قدر آنها را بیشتر بدانیم .قهرمانان ما بدون هیچ منت مایه غرور ،نشاط و شادابی این ملت می شوند و قطعا  بیش از اینها نیازمند توجه و عنایت مسئولان و مردم هستند. این عزیزان بدانند که مجموعه های ستادی و استانی پزشکی ورزشی، خانه امن و محل خدمتگزاری بی منت برای تک تک اعضای جامعه ورزش (ورزشکاران، مربیان و داوران و دست اندرکاران) است و تلاش خواهیم کرد با عملکرد خود رضایت روز افزون آنها را جلب کنیم و به سهم خود در رقم زدن روزهای درخشان و پر امیدتر برای ملت ایران نقش موثر ایفا کنیم… انشالله.

مهرزاد خلیلیان

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.