صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توپ طلا را به مسی بدهید تا مساله حل شود
توپ طلا را به مسی بدهید تا مساله حل شود

ارنستو والورده:

توپ طلا را به مسی بدهید تا مساله حل شود

کسب و کار نیوز :ارنستو والورده سرمربی بارسلونا می‌گوید تصمیم‌گیری درباره برنده توپ طلای امسال ساده است. او در این باره گفت بیایید توپ طلا را به مسی بدهیم تا مساله حل شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ارنستو والورده سرمربی بارسلونا با حمایت از ستاره بزرگ تیمش، لیونل مسی، می‌گوید او شایسته دریافت توپ طلا است. والورده همچنین معتقد است به دلیل درخشش مسی در سال گذشته رای‌دهی برای توپ طلا کار ساده‌ای است.

والورده درحالیکه تیمش امروز در لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود به شکل تمام‌عیار از مسی حمایت کرده و می‌گوید او بدون تردید بهترین بازیکن دنیا است.

سرمربی بارسلونا در یک کنفرانس خبری گفت:” من مراسم اهدای این جوایز را نگاه نمی‌کنم چون خیلی طولانی است. ولی رای من، خب فکر کنم مثل رای شما است. مشخص است که من به بهترین رای می‌دهم. ما هر سال بر اساس این رای می‌دهیم که فصلی که گذشته برای بازیکنها چطور سپری شده است”.

والورده در ادامه گفت:” ولی اگر بخواهید توپ طلا را به بهترین بازیکن بدهید، بیایید توپ طلا را به مسی بدهیم تا مساله حل شود”.

مسی امسال برای بدست آوردن توپ طلا با رقابت دشواری روبرو خواهد بود چرا که علاوه بر او دو نامزد مهم دیگر این جایزه ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول و حریف ازلی او کریستیانو رونالدو هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.