صفحه اصلی / سرخط خبرها / «الهام را به تصویر بکشید»

تبلیغات خلاقانه

«الهام را به تصویر بکشید»

کسب و کار نیوز - در این تبلیغات خلاقانه برای مدادهای فابر کاستل، این شعار بیان می‌شود که «در هر مداد، ایده‌ای وجود دارد که در انتظار کشف شدن است.» در این آگهی سر مداد به صورت لامپی در صحنه‌ی نمایش نشان داده شده و نویسنده‌ای را در لحظه‌ی مهمی نشان می‌دهد که به او الهام شده است.

همچنین مطالعه کنید:

ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا از ایران تا انتهای سال

به گزارش کسب و کار نیوز، امین ترفع، در دومین همایش ملی ترانزیت با عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.