صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استراماچونی؛ مرد عبور از بحران ها
استراماچونی؛ مرد عبور از بحران ها

استراماچونی؛ مرد عبور از بحران ها

کسب و کار نیوز:به آندره استراماچونی باید لقب مرد عبور از بحران ها داد. او که در ابتدای فصل با انبوه جدایی بازیکن از تیم استقلال مواجه شد با صبر و البته تلاش تیم خوبی ساخته به طوریکه امروز استقلال از مدعیان اصلی قهرمانی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, استقلال هفته های ابتدایی را به خوبی سپری نکرد. جایی که آندره آ مشغول تماشای آزمون و خطاهای تیمش بود و تلاش می کرد  ترکیب ایده آل تیمش را هر چه سریعتر پیدا کند. چرا که او خوب می دانست در تیم های بزرگی چون استقلال تماشاگران و حتی خیلی از کارشناسان هم چشم خود را به روی کمبودها می بندند و تنها نتیجه می خواهند و اگر نتیجه حاصل نشود حتی مربیگری و توانمندی مربی هم زیر سوال خواهد رفت!

استراماچونی اما به خوبی با زندگی اجتماعی در ایران و همین طور فرهنگ ایرانی خو گرفته و استقلالی ساخته که در هفته های اخیر و در مواجه با حریفان بی رحم بوده. سرمربی تیم استقلال در لباس بختیاری. این نشان می دهد او از کار در استقلال و هم چنین زندگی در ایران لذت می برد؛ با وجود همه سختی ها و کمبودهایی که در تیم وجود دارد و قطعا این یکی از رموز موفقیت مربی ای است که امروز هم یک آزمون سخت را پشت سر خواهد گذاشت. مصاف با سپاهانی که در بالای سر، امیر قلعه نویی را در اختیار دارد. مربی ای که برای استقلال روزهای خوب و پرافتخاری ساخته بود و در لیگ برتر بیشترین جام را به دست آورده است؛ نکته ای که مورد اشاره استراماچونی در مصاحبه دیروز بود.

مرد ایتالیایی در تلاش برای بازگرداندان غرور از دست رفته استقلالی هاست. فوتبال ۲-۵-۳ استقلال اینروزها بیش از همیشه بوی موفقیت در لیگ برتر می دهد به این خاطر که در این فوتبال تیم حمله و تیم دفاع می کند.

و اما مربی ایتالیایی با عکس گرفتن با لباس بختیاری؛ نشان می دهد با همه سختی ها در استقلال از زندگی لذت می برد و می خواهد روزهای حضور در استقلال را به روزهای جذاب زندگی اش تبدیل کند. همان طور که همسر او هم از زندگی در تهران راضی به نظر می رسد و با شرایط زندگی در ایران کاملا خو گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.