صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مهم نیست چه کسی برای اینتر گل می زند

لائوتارو مارتینز:

مهم نیست چه کسی برای اینتر گل می زند

کسب و کار نیوز:لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن اینتر از همبازی بودن با روملو لوکاکو رضایت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, زوج خط حمله اینتر از ابتدای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند و امشب نیز با درخشش و گلزنی مقابل اسلاویا پراگ، شانس های اینتر برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را زنده نگه داشتند. لائوتارو در چهار بازی اخیر اینتر در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده و با پنج گل، بهترین گلزن نراتزوری در این بازی ها به شمار می آید. حالا این ستاره جوان آرژانتینی در مورد پیروزی مقابل اسلاویا پراگ صحبت کرده است.

لائوتارو مارتینز گفت: “مادامی که اینتر به گل رسیده و موفق به کسب پیروزی شود، برای من اهمیتی ندارد کدام بازیکن موفق به باز کردن دروازه حریف شده است. ما هر روز تلاش می کنیم اتحاد تیمی بیرون و داخل زمین بیشتر شود.

روملو لوکاکو واقعا انسان خوبی است و ما با هم خوب هماهنگ شدیم ایم و برای هر دوی ما عملکرد تیم مهم تر از این است که هر کدام موفق به گلزنی شویم. ما در دیدار مقابل اسلاویا نسبت به بازی با دورتموند که تنها در نیمه اول حاکم توپ و میدان بودیم، پیشرفت بسیاری کرده ایم. ما ثابت می کنیم که می توانیم در لیگ قهرمانان حرف هایمان را بزنیم و معتقدیم می توانیم به مرحله یک شانزدهم برسیم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.