صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سوارز: مسی چشم بسته من را پیدا می کند
سوارز: مسی چشم بسته من را پیدا می کند

در پایان دیدار مقابل دورتموند

سوارز: مسی چشم بسته من را پیدا می کند

کسب و کار نیوز:لوئیس سوارز پس از درخشش برابر بروسیا دورتموند به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسا امشب با گلزنی مسی، گریزمان و سوارز موفق به شکست ۳-۱ بروسیا دورتموند شد و صعودش به دور بعدی لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول را نیز قطعی کرد.

لوئیس سوارز در ادامه روند گلزنی هایش توانست اولین گل آبی اناری ها در این بازی را به ثمر برساند و مسیر برای یک برتری پرگل را هموار کند.

ستاره اروگوئه ای در پایان بازی گفت:« هدف اول ما صعود از گروه به عنوان تیم اول بود. همچنین می خواستیم کیفیت بازی مان را نیز بالاتر ببریم. در پایان معتقدم نمایش خوبی ارائه دادیم. هرچند اواخر نیمه دوم به خاطر فاصله سه گلی که ایجاد کرده بودیم، کمی افت کردیم ولی در مجموع بازی خوبی انجام دادیم.»

سوارز در مورد گلی که به ثمر رساند و مردود اعلام شد، گفت:« روی گل اولی که زدم، مشکوک بودم ولی دومی را اطمینان داشتم که در آفساید نبودم. تصمیم داور روی اولی درست بود.»

هماهنگی با مسی:« با یکدیگر تفاهم و درک مشترک داریم. ما هر روز باهم هستیم. در طی این سال ها و کنار هم بازی های زیادی انجام داده ایم و لئو خیلی وقت ها می داند من کجای زمین هستم. او چشم بسته من را پیدا می کند. این هماهنگی در نهایت به نفع تیم است.»

مصدومیت دمبله:« باید راه حلی برای پایان مصدومیت های عثمان پیدا شود. امیدوارم هر چه زودتر به بازی ها برگردد و دیگر مصدوم نشود.»

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.