صفحه اصلی / سرخط خبرها / بخش معدن و صنایع معدنی با روحیه بسیجی، مشکلات تحریمی را پشت سر می گذارد
بخش معدن و صنایع معدنی با روحیه بسیجی، مشکلات تحریمی را پشت سر می گذارد

غریب پور به مناسبت هفته بسیج با صدور پیامی اعلام کرد:

بخش معدن و صنایع معدنی با روحیه بسیجی، مشکلات تحریمی را پشت سر می گذارد

کسب و کار نیوز-این روزها برای ایران اسلامی مقدس است؛ هفته بسیج. امام خمینی (ره) به حق درباره این واژه فرموده اند که «بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است. به حق بسیج و بسیجیانند که کشور را از بحران ها نجات می دهند.» آن زمان که در جنگ نابرابر علیه ایران طی 8 سال بودیم، مردم شریف در قالب گروه های بسیجی از این مرز و بوم کهن پاسداری کردند و اجازه کوچکترین تعرضی را به ایران ندادند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، همین روحیه پرارزش بسیجی بوده که پس از جنگ نیز، در بحران های مختلف نقش آفرینی کرده و در کنار مردم، تلاش خود را معطوف به برطرف کردن مشکلات کرده است.

اما امروز که تاریخ در چهره ای دیگر تکرار شده و باز دشمنان در لوای تحریم های اقتصادی، علیه ایران اسلامی وارد عمل شده اند، روحیه بسیج وار فعالان اقتصادی کشورمان و از جمله فعالان بخش معدن و صنایع معدنی، نقشه های آنها را باطل کرده و توانسته اند پیشرفت های شایانی را در حوزه های تولید، صادرات و برنامه های توسعه ای در این شرایط سختِ ایجاد شده، برای این مرز و بوم حاصل کنند.

بدون شک، روحیه بسیجی فعالان بخش معدن و صنایع معدنی، برخی مشکلات تحریمی پیش رو را از طریق بومی سازی، داخلی سازی و با تکیه به دانش و توانمندی های ذاتی خود، پشت سر خواهد گذاشت و به سطح مطلوب توسعه دست خواهد یافت.

هفته بسیج بر همه بسیجیان و از جان گذشتگان کشورمان که طی این ۴۱ سال، در حوزه های مختلف همچون جنگ تحمیلی و نیز بخش های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، مانع تحمیل بحران های مختلف بر مردم شده اند، مبارک و یاد شهدای گرانقدر این عرصه نیز گرامی باد.

خداداد غریب پور، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.