صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش وینیسیوس به خط خوردن از لیست رئال
واکنش وینیسیوس به خط خوردن از لیست رئال

واکنش وینیسیوس به خط خوردن از لیست رئال

کسب و کار نیوز:وینیسیوس جونیور، پدیده برزیلی رئال مادرید، واکنش جالبی نسب به خط خوردن اش از لیست رئال برای بازی با پی اس جی نشان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, وینیسیوس جونیور در فصل گذشته توسط سانتیاگو سولاری به تیم اصلی منتقل شد و توانست بازی های درخشانی را نیز از خود ارائه دهد. بعد از آمدن زین الدین زیدان اما اوضاع برای این پدیده برزیلی تغییر کرد و او بیشتر به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شد.

اوضاع برای وینیسیوس در هفته های اخیر بدتر از قبل هم شده است. او در حالی از لیست رئال مادرید برای بازی مقابل پاری سن ژرمن خط خورد که در ابتدای هفته نیز در لیست کهکشانی ها برای بازی با سوسیداد در لالیگا جایی نداشت. این اولین بار در فصل جدید که زین الدین زیدان برای دو بازی پیاپی وینیسیوس را از لیست رئال خارج می کند. این برزیلی تنها ۴۳ دقیقه در پنج بازی اخیر به کار گرفته شده که آماری عجیب و قابل تامل به حساب می آید.

وینیسیوس در این فصل موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل در ۱۱ بازی شده است. او پس از خط خوردن از لیست رئال برای بازی امشب مقابل پاری سن ژرمن واکنش جالبی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع نشان داد. این جوان برزیلی با انتشار آهنگی انگیزشی به نوعی نشان داده که از روحیه خوبی برخوردار است. متن این آهنگ به این معنا است: ” برو، برخیز و قدم بزن! برو، برخیز و قدم بزن! برو برخیز و قدم بزن! برادر، آیا شما متوجه نشده اید که تنها نماینده رویاهای خود روی زمین هستید؟ این باعث می شود که شما فرار نکنید و بدانید چه خبر است.”

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.