چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نقش تأثیرگذار سازندگان داخلی در روند تولید و توسعه پتروشیمی مروارید
نقش تأثیرگذار سازندگان داخلی در روند تولید و توسعه پتروشیمی مروارید

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید عنوان کرد

نقش تأثیرگذار سازندگان داخلی در روند تولید و توسعه پتروشیمی مروارید

کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید گفت: شرکت‌های توانمند ایرانی همکاری مستمری در پایداری تولید و ساخت طرح توسعه پتروشیمی مروارید دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, غلامرضا جوکار اظهار کرد: این شرکت با وجود شرایط تحریم تاکنون توانسته ۹۶ درصد برنامه تولید خود را محقق کند و خوشبختانه با همکاری شرکت‌های داخلی تولید محصولات مختلف در این مجتمع روندی مطلوب را تجربه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فروش محصولات پتروشیمی مروارید به‌خوبی انجام می‌شود، افزود: سال گذشته جزو شرکت‌های پیشتاز عرضه ارز صادراتی به سامانه نیما بودیم و امسال هم تعهدات شرکت را کامل انجام داده‌ایم.

مدیرعامل پتروشیمی مروارید با بیان اینکه این مجتمع پارسال به رکورد جدید تولید دست یافت، ادامه داد: امیدواریم امسال نیز با تامین کامل خوراک مورد نیاز، تولید مجتمع به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی برسد.

جوکار با تاکید بر لزوم روزآمد کردن فناوری‌های به‌کار رفته در واحدهای پتروشیمی تصریح کرد: پتروشیمی مروارید در حال اجرای طرح افزایش ظرفیت واحد اتیلن است که ۱۰۰ درصد فاز مهندسی، ۶۰ درصد خرید تجهیزات و حدود ۴۰ درصد فاز اجرایی آن تاکنون انجام شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بخشی از طرح افزایش ظرفیت واحد اتیلن پتروشیمی مروارید تا پایان امسال و اوایل سال آینده اجرایی شود و باید به این نکته اشاره کرد که این طرح با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌خوبی در حال پیشرفت است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با تأکید بر استفاده از توانمندی‌های داخلی گفت: طرح افزایش ظرفیت اتیلن این شرکت به جز کمتر از ۱۰ درصد آن، با توان داخلی اجرا می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.