صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سعی می‌کنم امباپه را به رئال بیاورم
سعی می‌کنم امباپه را به رئال بیاورم

ادن هازارد:

سعی می‌کنم امباپه را به رئال بیاورم

کسب و کار نیوز :ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید می‌گوید برای منتقل کردن کیلین امباپه، پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید تلاش خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید که از ابتدای فصل جاری با یک قرارداد بزرگ از چلسی به برنابئو منتقل شده و حالا به عنوان وینگر سفیدپوشان رئال به یکی از مهره‌های اصلی زین‌الدین زیدان در این تیم تبدیل شده در مصاحبه با نشریه فرانسوی لوپاریزین می‌گوید به سبک بازی کیلین امباپه، اعجوبه جوان فوتبال فرانسه علاقه زیادی دارد و برای منتقل شدن او به رئال هر کاری از دستش ساخته باشد انجام خواهد داد.

ادن هازارد در این مصاحبه به ستایش از پدیده جوان فرانسوی که در حال حاضر بازیکن باشگاه پاریسی پاری سن ژرمن است پرداخته و می‌گوید شک ندارد که امباپه یک روز بهترین بازیکن دنیا و حتی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد. وینگر بلژیکی در ادامه می‌گوید برای انتقال امباپه به برنابئو هر کاری در توانش باشد خواهد کرد.

ادن هازارد در گفتگو با لوپاریزین در این باره گفت:” امباپه تا چند سال دیگر بهترین بازیکن دنیا خواهد شد. او استعداد بی‌نظیری دارد”.

ستاره بلژیکی رئال مادرید در ادامه گفت:” کیلین اگر همینطور ادامه دهد نامش به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ماندگار خواهد شد. یک فوتبالیست رویایش همیشه این است که با بهترین‌ها بازی کند و من اگر همین فردا بتوانم او را به رئال مادرید بیاورم، سعی خودم را خواهم کرد. هر چند فکر نمی‌کنم کسی در این باره از من نظر بخواهد”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.