صفحه اصلی / اصناف / جای اتاق اصناف ایران در کمیته سهمیه‌بندی بنزین خالی است
جای اتاق اصناف ایران در کمیته سهمیه‌بندی بنزین خالی است

سرمنشاء‌ها باید کنترل شوند تا قیمت‌ها ثابت بمانند

جای اتاق اصناف ایران در کمیته سهمیه‌بندی بنزین خالی است

کسب و کار نیوز- نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به تشکیل کمیته سهمیه بندی بنزین گفت: کمیته‌ای برای سهمیه بنزین، متشکل از سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزارت کشور ایجاد شده است که به طور حتم جای وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس ستاد تنظیم بازار در این کمیته خالی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیم درستی نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اصناف کشور اظهار کرد: روز گذشته نشست هم‌اندیشی سهمیه‌بندی سوخت حوزه حمل و نقل مسافری، بار، آژانس‌های تلفنی و پیک‌موتوری در اتاق اصناف ایران برگزار شد تا مشکلات اصناف در خصوص سهمیه‌بندی بنزین مطرح شود. در این نشست نمایندگانی از وزارت کشور حضور داشتند و به این واسطه از ایشان درخواست شد تا از نظرات کارشناسی اصناف در سهمیه‌بندی بنزین استفاده شود.

وی ادامه داد: واقعیت را باید بپذیریم. اگر اصناف مشکلاتی را پیرامون ماشین‌های فرسوده، ثبت اطلاعات واحدهای صنفی، منطقی نبودن میزان بنزین اختصاص داده شده و … مطرح می‌کنند چطور باید این مشکلات را در آن کمیته رفع کرد؟ کارشناس چه کسی است؟ کارشناس اتاق اصناف ایران است و باید از نقطه نظرات آن استفاده کنند.

درستی همچنین درباره قیمت اجناس در ما‌های آینده بیان کرد: ما با گران فروشی مخالف هستیم؛ اما اگر اجناس از مبدا گران شود، با گران فروشی متفاوت است. درخواست ما این است که سرمنشاء‌ها کنترل شوند تا قیمت‌ها ثابت بمانند. عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران خاطر نشان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوبه‌ای داشته‌اند مبنی بر این که تغییر نرخ هر کالایی که پیش از این مصوبه افزایش قیمت داشته‌اند، حتی در دوایر دولتی فعلا اجرایی نشود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.