صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / شرکت‌های همکار با کره‌جنوبی، مشکلات خود را به اتاق ایران اعلام کنند

فراخوان معاونت بین‌الملل اتاق ایران

شرکت‌های همکار با کره‌جنوبی، مشکلات خود را به اتاق ایران اعلام کنند

کسب و کار نیوز - معاونت بین‌الملل اتاق ایران با انتشار فراخوانی از شرکت‌های ایرانی در حال همکاری با کره جنوبی دعوت کرد مشکلات خود در تجارت با شرکت های کره ای را به اتاق ایران اعلام کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق ایران، معاونت بین‌الملل اتاق ایران با انتشار فراخوانی از شرکت‌های ایرانی در حال همکاری با کره جنوبی دعوت کرد مشکلات خود در تجارت با شرکت های کره ای را به اتاق ایران اعلام کنند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

با عنایت به گلایه های بخش اعظمی از فعالان اقتصادی از روند کوتاهی های صورت گرفته از سوی شرکت‌های کره ای در اجرای قراردادهای منعقده و ادامه همکاری ها بخصوص در چارچوب واردات کالاهای بشردوستانه با استفاده از منابع مالی ایران نزد بانک های کره جنوبی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد نسبت به تعیین استراتژی جدید در خصوص نحوه ادامه همکاری های فعالان اقتصادی کشور با فعالان کره جنوبی و ارائه راه کارهای جدید طی دو هفته آینده اقدام کند.

لذا از شرکت های عضو اتاق ایران دعوت می شود نسبت به انعکاس مشکلات خود در تجارت با شرکت های کره‌ای شامل موضوع، نام و مشخصات شرکت کره ای را تا روز دوشنبه ۴ آذرماه ۱۳۹۸ به شماره فکس: ۸۸۸۲۵۱۱۱، معاونت بین الملل اتاق ایران، ارسال کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.