صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / استفاده از ظرفیت‌های زنان در پست‌های مدیریتی افزایش می‌یابد

وزیر نیرو:

استفاده از ظرفیت‌های زنان در پست‌های مدیریتی افزایش می‌یابد

کسب و کار نیوز - وزیر نیرو با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ پست مدیران پایه وزارت نیرو پارسال در اختیار زنان قرار گرفت، گفت: امسال تلاش می‌شود حضور بانوان در پست‌های مدیریتی بیش از هزار درصد افزایش یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، رضا اردکانیان روز یکشنبه درمراسم رونمایی از طرح بازتوانی و ارتقای توان مدیریتی بانوان در صنعت آب و برق افزود: پارسال ۳۱۳ مدیر میانی در مجموعه وزارت نیرو از میان زنان انتخاب شدند و همچنین ۲۲ مدیر ارشد نیز از میان آنها منصوب شدند.

عضو هیات دولت، استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی و ارکان اجرایی سازمان‌های مختلف را به‌مثابه استفاده از نیمی از ظرفیت و استعدادی دانست که خداوند به جامعه اعطا کرده است و گفت: استفاده از ظرفیت‌های بانوان می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند ضمن آنکه استفاده نکردن از این ظرفیت به‌مثابه کفران نعمت است.

عضو هیات دولت ادامه داد: توسعه و تعالی باید با اتکا به منابع انسانی پیش برده شود و در همین راستا استفاده از ظرفیت های بانوان یک وظیفه است.

اردکانیان با بیان اینکه شایسته گزینی در وزارت نیرو یک اصل اساسی است، گفت: فراخوان شایسته گزینی در سازمان ها و شرکت های وابسته صادر شده است و به زودی نظام‌نامه آن تدوین و ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: اگر انتصاب ها براساس شایسته گزینی انجام شود یکی از نتایج طبیعی آن حضور زنان در مصادر مدیریتی کشور خواهد بود.

وزیر نیرو اصلی ترین سرمایه و ثروت کشور را منابع انسانی توصیف و خاطرنشان کرد: در این موضوع استفاده از استعدادها و توان بانوان یکی از مسایل و سرفصل های مهم است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.