به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, محمدرضا سعیدی با اشاره به اینکه برنامههای شرکت پتروشیمی جم در حوزههای تولید، بازار و اجرای پروژههای جدید تعریف شده و این شرکت تاکنون به برنامههای فروش و سودآوری خود براساس برنامه از پیش تعیینشده دست یافته است، اظهار کرد: با وجود تحریمها و همچنین کاهش قیمت پلیمرها در سال ۹۸، این شرکت توانست به اهداف تولید و فروش مورد نظر خود دست یابد و امیدواریم با همین روال تا پایان سال پیش رود.
وی با بیان اینکه در شرایط تحریم با برخی موانع مواجه هستیم، ادامه داد: با استفاده از توانمندیهای داخلی میتوان از این مسیر سخت با موفقیت عبور کرد، همانطور که این مجتمع نیز همانند دیگر شرکتهای پتروشیمی این کار را به خوبی انجام میدهد.
سعیدی با اشاره به اینکه پتروشیمی جم سیاست رشد خود را در حوزههای ارتقای وضع موجود، توسعه بازار، متنوعسازی محصولات و تولید گریدهای جدید پیگیری میکند، گفت: ارتقای وضع کنونی شرکت با زمینههای موجود بهمنظور افزایش سهم شرکت در بازار، کیفیت و ظرفیت از جمله راهبردهای این شرکت به شمار میرود که براساس برنامه در حال انجام است.
وی با بیان اینکه واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم تولید گریدهای مختلف برای HD و PE را در دستور کار دارد، تصریح کرد: دستیابی به بازارهای جدید و همچنین ارتقای سهم شرکت در بازارهای فعلی از برنامههایی است که در این شرکت در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به متنوعسازی محصولات شرکت بهویژه محصولاتی که نیاز بازار است، اشاره و اظهار کرد: پروژه ABS/Rubber این شرکت هماکنون حدود ۷۲ درصد پیشرفت دارد و جزو طرحهای جهش دوم صنعت پتروشیمی است که سالانه ۲۶۰ هزار تن ظرفیت تولید دارد.