صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مسی: توپ طلا یک قدردانی زیباست
مسی: توپ طلا یک قدردانی زیباست

مسی: توپ طلا یک قدردانی زیباست

کسب و کار نیوز:لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، معتقد است که جوایز فردی از جمله توپ طلا با موفقیت های تیمی به دست می آیند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیونل مسی در سال ۲۰۱۹ در فتح لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و تنها موفق شد با بارسلونا به مقام قهرمانی رقابت های لالیگا دست پیدا کند. مسی با تیم ملی آرژانتین نیز تا نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا پیش رفت اما در نهایت شکست مقابل برزیل باعث شد که دست مسی از کسب این جام نیز کوتاه بماند. لیونل مسی از لحاظ فردی اما سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا صاحب عنوان آقای گلی شد. او همچنین چندی پیش جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد.

لیونل مسی امسال نیز بخت اصلی کسب جایزه توپ طلا به حساب می آید. او پیش از این ۵ بار موفق به کسب این جایزه شده است؛ اتفاقی که به جز مسی تنها برای کریستیانو رونالدو رخ داده است.

مسی اما معتقد است که جوایزی همچون توپ طلا به دنبال موفقیت های فردی به دست می آیند. او مصاحبه جالبی در این باره انجام داد و گفت: ” توپ طلا یک قدردانی زیباست که برای من اولین آن ویژه ترین بود. با این وجود اما این جایزه تنها با موفقیت تیم به دست می آید. اگر موفقیت و کار تیمی نبود هرگز نمی توانستم جوایز فردی را از آن خود کنم.”

در سال ۲۰۱۰ مسی در جدالی حساس با دو هم تیمی خود یعنی آندرس اینیستا و ژاوی جایزه توپ طلا را از آن خود کرد. او در ادامه پیرامون این موضوع نیز گفت: ” آن یک اتفاق ویژه بود چرا که دوستی ویژه ای بین ما وجود داشت. ما مدت زمان طولانی در باشگاه حضور داشتیم؛ هر سه در زندگی حرفه ای خود به باشگاه بارسلونا تعلق داشتیم و همین موضوع حضور هم زمان ما در لیست نامزدها را جذاب تر می کرد.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.